Galluping Into the 21st Century
Využíjte Gallupové otázky k vytvoření angažovanější a inspirovanější skupiny lidí.
Číst víceObraz 1. Rob Walker, reportér New York Times, udělal jednoho dne malý experiment. Ve vetešnictví nakoupil několik věcí. Každou v ceně do čtyř dolarů. Byly to samé nesmyslné cetky jako plastikový banán, ztracený hotelový klíč, dřevěná palička či prázdná sklenice od majonézy.
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
A jaký názor na příběhy značek máte Vy? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!
Dále si můžete přečíst:
Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?
Aby značka hořela, musí někdo škrtat sirkami.
Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.
Využíjte Gallupové otázky k vytvoření angažovanější a inspirovanější skupiny lidí.
Číst vícePredikce z USA předbíhají o několik let trendy v Evropě, proto stojí za pozornost.
Číst víceJe mnoho cest, jak udělat firmu ještě úspěšnější. Jedna však zafunguje téměř vždy.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.