Employer Branding konference roku
Employer Branding Experience 2019. Tahle konference zraje jak víno. Letos je opravdu na co se těšit…
Číst víceObraz 1. Rob Walker, reportér New York Times, udělal jednoho dne malý experiment. Ve vetešnictví nakoupil několik věcí. Každou v ceně do čtyř dolarů. Byly to samé nesmyslné cetky jako plastikový banán, ztracený hotelový klíč, dřevěná palička či prázdná sklenice od majonézy.
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
A jaký názor na příběhy značek máte Vy? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!
Dále si můžete přečíst:
Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?
Aby značka hořela, musí někdo škrtat sirkami.
Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.
Employer Branding Experience 2019. Tahle konference zraje jak víno. Letos je opravdu na co se těšit…
Číst víceMezi profese, ve kterých chybí lidé, patří také řidič náklaďáku. Společnosti AVE jsme pomáhali…
Číst víceProč je důležité sladit formální a neformální lídry firmy.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.