Autor: Jiří Landa Akce 28. 4. 2020

Příběhy – pravdivé, skoro pravdivé, lživé i manipulativní, nicméně zatraceně funkční!

Obraz 1. Rob Walker, reportér New York Times, udělal jednoho dne malý experiment. Ve vetešnictví nakoupil několik věcí. Každou v ceně do čtyř dolarů. Byly to samé nesmyslné cetky jako plastikový banán, ztracený hotelový klíč, dřevěná palička či prázdná sklenice od majonézy.

Celý článek naleznete na HR Kavárně zde. 

A jaký názor na příběhy značek máte Vy? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!

 

Dále si můžete přečíst:

Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?

Aby značka hořela, musí někdo škrtat sirkami. 

Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.

 

 
 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.