Rovnice přitažlivé náborové komunikace – 1. díl
Jak namíchat ten správný koktejl náborové komunikace, aby byla pro cílovou skupinu kandidátů…
Číst víceObraz 1. Rob Walker, reportér New York Times, udělal jednoho dne malý experiment. Ve vetešnictví nakoupil několik věcí. Každou v ceně do čtyř dolarů. Byly to samé nesmyslné cetky jako plastikový banán, ztracený hotelový klíč, dřevěná palička či prázdná sklenice od majonézy.
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
A jaký názor na příběhy značek máte Vy? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!
Dále si můžete přečíst:
Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?
Aby značka hořela, musí někdo škrtat sirkami.
Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.
Jak namíchat ten správný koktejl náborové komunikace, aby byla pro cílovou skupinu kandidátů…
Číst víceSkvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.
Číst vícePřijďte s námi dobře posnídat! Ve čtvrtek 10. prosince od 8.30 v Bistru Proti Proudu, Březinova 22…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.