Značka zaměstnavatele – Přínosy a měření
V prvním dílu se rovnou dočtete, jaké má značka zaměstnavatele přínosy a jak je můžete měřit.
Číst víceWorkshop bude navazovat na dopolední přednášku, na které se dozvíte:
co je to značka a proč je dobré ji budovat
jak definovat a budovat značku
jak vše vnímá zákazník a jak lze řídit jeho pocity
Na workshopu si pak ověříte:
zda víte, jakou značku vlastně budujete
jak jasno máte o tom, co vlastně děláte a proč to má někoho zajímat
Chceme, aby jste si odnesly (akce pouze pro dámy):
inspiraci a chuť k budování vlastní značky
pár rad a tipů, které se vám můžou hodit
V prvním dílu se rovnou dočtete, jaké má značka zaměstnavatele přínosy a jak je můžete měřit.
Číst víceO budování zaměstnavatelské značky, náboru studentů a absolventů i zaklínadle jménem work-life…
Číst víceS čím si firmy vystačily v roce 2017, už letos stačit nemusí.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.