K náboru patří quick wins i dlouhodobá strategie
Firmám teče do bot a k HR marketingové komunikaci se uchylují coby ke spáse. Bude to však stačit i…
Číst víceJednodenní intenzivní workshop na míru (= špetka teorie, hrst praktických příkladů a pořádná porce individuálních a společných cvičení), ze kterého si odnesete znalost postupu, jak vytvořit zážitek kandidátů z náborového procesu.
Máte-li vytvořenou atraktivní nabídku (= opravdovou, rezonující a jedinečnou) vaší společnosti jako zaměstnavatele, skvělé. Musíte však být schopni nabídku (EVP = Employer Value Proposition) v každodenní praxi ve firmě naplňovat a kandidátům prodávat. Dokázat, že skutečně jste atraktivní zaměstnavatel, počínaje náborovým procesem.
Věřím, že jste už někdy byli na svíčkovou a pivo v Lokále, steak z české stračeny v Čestru, čerstvé těstoviny v Pasta Fresca nebo víno v Bokovce — prostě nějakém podniku skupiny Ambi a zažili jste stejně jako já skvělé jídlo, dobře vybrané víno či výborně ošetřené pivo. To, co ale dělá úspěch restaurací Ambi je atraktivní produkt (nabídka) ve spojení s vybroušeným zážitkem. Stylové, upravené, čisté prostředí, dobré lokace restaurací, firemní časopis, malé drobnosti (jako že můžete zavěsit/zaplatit pro lidi, kteří na tom nejsou dobře, oběd) a především a zejména usměvavý, sehraný a úslužný personál (za kterým stojí práce Hanky Smítalové). Podívejte se na jejich kariérní stránky www.zapojse.ambi.cz, ve kterých se snoubí nabídka a zážitek.
A proč je důležité, aby měli lidé (kandidáti) nezapomenutelný pozitivní zážitek z náborového procesu?
Jednoduše řečeno, zamítnutých kandidátů je obvykle více než těch přijatých. A ti chodí dále po pracovním trhu a šíří svou zkušenost, kterou s vámi udělali.
Podle výzkumu společnosti CareerBuilder, nepřijatí kandidáti s pozitivním zážitkem:
Z naší zkušenosti také vyplývá, že více kandidátů přijme nabídku vaší společnosti namísto konkurenční nabídky.
Podívejte se na 3 kroky našeho workshopu (pro větší obrázek klikněte). Takhle pěkně kreslí naše Šárka ;-)
Hanka Smítalová
cz.linkedin.com/in/hanasmitalova/
Oblasti lidských vztahů se intenzivně věnuje od školky; své pozitivní i negativní zkušenosti nejdříve 10 let sbírala na pozici HR manažerky a ředitelky pro korporace v oblasti služeb, aby se poté této oblasti mohla věnovat jen tak pro radost „na volné noze”. Věří ve svobodu v práci založenou na osobní odpovědnosti, na silné stránky každého z nás a na nevyčerpatelné zdroje energie, pokud děláme práci srdcem. Kromě své práce se v životě neobejde bez svých přátel, baletu, silné kávy, cestování kamkoliv a kdykoliv, červeného vína, hořké čokolády a diáře Moleskine. A má slabost pro mopse.
Petr Hovorka
cz.linkedin.com/in/petrhovorka1
Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy — s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů — spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.
Firmám teče do bot a k HR marketingové komunikaci se uchylují coby ke spáse. Bude to však stačit i…
Číst víceŠikovní studenti jdou na dračku. Jednorázová kampaň je může při výběru zaměstnavatele zaujmout, ale…
Číst víceVyberte si. Můžete takto povzbuzovat své lidi, slibovat prémie, větším machrům podíly na zisku nebo…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.