Employer Branding je jako ryba
Návod, jak jednoduše vysvětlit šéfům, jak je to se značkou zaměstnavatele.
Číst víceJednodenní intenzivní workshop na míru (= špetka teorie, hrst praktických příkladů a pořádná porce individuálních a společných cvičení), ze kterého si odnesete znalost postupu, jak vytvořit zážitek kandidátů z náborového procesu.
Máte-li vytvořenou atraktivní nabídku (= opravdovou, rezonující a jedinečnou) vaší společnosti jako zaměstnavatele, skvělé. Musíte však být schopni nabídku (EVP = Employer Value Proposition) v každodenní praxi ve firmě naplňovat a kandidátům prodávat. Dokázat, že skutečně jste atraktivní zaměstnavatel, počínaje náborovým procesem.
Věřím, že jste už někdy byli na svíčkovou a pivo v Lokále, steak z české stračeny v Čestru, čerstvé těstoviny v Pasta Fresca nebo víno v Bokovce — prostě nějakém podniku skupiny Ambi a zažili jste stejně jako já skvělé jídlo, dobře vybrané víno či výborně ošetřené pivo. To, co ale dělá úspěch restaurací Ambi je atraktivní produkt (nabídka) ve spojení s vybroušeným zážitkem. Stylové, upravené, čisté prostředí, dobré lokace restaurací, firemní časopis, malé drobnosti (jako že můžete zavěsit/zaplatit pro lidi, kteří na tom nejsou dobře, oběd) a především a zejména usměvavý, sehraný a úslužný personál (za kterým stojí práce Hanky Smítalové). Podívejte se na jejich kariérní stránky www.zapojse.ambi.cz, ve kterých se snoubí nabídka a zážitek.
A proč je důležité, aby měli lidé (kandidáti) nezapomenutelný pozitivní zážitek z náborového procesu?
Jednoduše řečeno, zamítnutých kandidátů je obvykle více než těch přijatých. A ti chodí dále po pracovním trhu a šíří svou zkušenost, kterou s vámi udělali.
Podle výzkumu společnosti CareerBuilder, nepřijatí kandidáti s pozitivním zážitkem:
Z naší zkušenosti také vyplývá, že více kandidátů přijme nabídku vaší společnosti namísto konkurenční nabídky.
Podívejte se na 3 kroky našeho workshopu (pro větší obrázek klikněte). Takhle pěkně kreslí naše Šárka ;-)
Hanka Smítalová
cz.linkedin.com/in/hanasmitalova/
Oblasti lidských vztahů se intenzivně věnuje od školky; své pozitivní i negativní zkušenosti nejdříve 10 let sbírala na pozici HR manažerky a ředitelky pro korporace v oblasti služeb, aby se poté této oblasti mohla věnovat jen tak pro radost „na volné noze”. Věří ve svobodu v práci založenou na osobní odpovědnosti, na silné stránky každého z nás a na nevyčerpatelné zdroje energie, pokud děláme práci srdcem. Kromě své práce se v životě neobejde bez svých přátel, baletu, silné kávy, cestování kamkoliv a kdykoliv, červeného vína, hořké čokolády a diáře Moleskine. A má slabost pro mopse.
Petr Hovorka
cz.linkedin.com/in/petrhovorka1
Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy — s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů — spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.
Návod, jak jednoduše vysvětlit šéfům, jak je to se značkou zaměstnavatele.
Číst víceSpustili jsme čtvrtý ročník výzkumu trendů v Employer Brandingu v ČR. Zapojte se i vy!
Číst víceCo nás motivuje k práci? Navzdory všeobecnému přesvědčení to nejsou jen peníze.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.