Není to náhodou o vás, pane řediteli?
Řadu organizací a jejich týmů řídí odborníci na dané odvětví, kterým chybí dovednosti potřebné pro…
Číst víceUkážeme vám, jak popsat a VĚDOMĚ budovat značku zaměstnavatele a přenést ji do zážitku, který si kandidáti odnášejí z náborového procesu.
Dvoudenní intenzivní workshop (= špetka teorie, hrst praktických příkladů a pořádná porce individuálních a společných cvičení), ze kterého si odnesete obrysy základů nabídky vaší společnosti jako zaměstnavatele (Employer Value Proposition) a postup, jak vytvořit zážitek kandidátů z náborového procesu.
Atraktivní nabídka (= opravdová, rezonující a jedinečná) je skvělý základ. Musíte však být schopni nabídku (EVP = Employer Value Proposition) v každodenní praxi ve firmě naplňovat a kandidátům prodávat. Dokázat, že skutečně jste atraktivní zaměstnavatel, počínaje náborovým procesem.
Věřím, že jste už někdy byli na svíčkovou a pivu v Lokále, steak z české stračeny v Čestru, čerstvé těstoviny v Pasta Fresca nebo víno v Bokovce — prostě nějakém podniku skupiny Ambi a zažili jste stejně jako já skvělé jídlo, dobře vybrané víno či výborně ošetřené pivo. To, co ale dělá úspěch restaurací Ambi je atraktivní produkt (nabídka) ve spojení s vybroušeným zážitkem. Stylové, upravené, čisté prostředí, dobré lokace restaurací, firemní časopis, malé drobnosti (jako že můžete zavěsit pro lidi, kteří na tom nejsou dobře, oběd) a především a zejména usměvavý, sehraný a úslužný personál (za kterým stojí práce Hanky Smítalové).
Obrázek: Kariérní stránky www.zapojse.ambi.cz (nabídka a zážitek v jednom)
Jak říkala Maya Angelou:
„Lidé zapomenou, co jste řekli, lidé zapomenou, co jste udělali, ale nikdy nezapomenou, jak se s vámi cítili.“
Workshop je postaven tak, abyste během dvou dní pochopili, jak popsat to, jaká vaše společnost je a co můžete kandidátům nabídnout. Poté se vžijeme do role kandidáta a zmapujeme si jeho cestu náborovým procesem. Chceme, abyste se na přitahování nových lidí podívali jako na vytváření zážitku pro kandidáty. Bude to dřina. Dřina, na jejímž konci budete vědět, jak nadesignovat náborový proces jako zážitek.
A proč je důležité, aby měli lidé (kandidáti) nezapomenutelný pozitivní zážitek z náborového procesu?
Jednoduše řečeno, zamítnutých kandidátů je obvykle více než těch přijatých. A ti chodí dále po pracovním trhu a šíří svou zkušenost, kterou s vámi udělali.
Podle výzkumu společnosti CareerBuilder, nepřijatí kandidáti s pozitivním zážitkem:
Z naší zkušenosti také vyplývá, že více kandidátů přijme nabídku vaší společnosti namísto konkurenční nabídky.
Detailní program si můžete prolistovat zde.
Hanka Smítalová
cz.linkedin.com/in/hanasmitalova/
Oblasti lidských vztahů se intenzivně věnuje od školky; své pozitivní i negativní zkušenosti nejdříve 10 let sbírala na pozici HR manažerky a ředitelky pro korporace v oblasti služeb, aby se poté této oblasti mohla věnovat jen tak pro radost „na volné noze”. Věří ve svobodu v práci založenou na osobní odpovědnosti, na silné stránky každého z nás a na nevyčerpatelné zdroje energie, pokud děláme práci srdcem. Kromě své práce se v životě neobejde bez svých přátel, baletu, silné kávy, cestování kamkoliv a kdykoliv, červeného vína, hořké čokolády a diáře Moleskine. A má slabost pro mopse.
Petr Hovorka
cz.linkedin.com/in/petrhovorka1
Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy — s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů — spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.
Řadu organizací a jejich týmů řídí odborníci na dané odvětví, kterým chybí dovednosti potřebné pro…
Číst víceZnačku bez šéfů nepostavíte. Jak je ale získat?
Číst víceDíky sociálním sítím planým slibům v náborové komunikaci odzvonilo. Lví podíl na tom má i Glassdoor…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.