Autor: Jiří Landa Akce 28. 4. 2020

Jak „prodat“ svou firmu těm, kteří prodávají vašim zákazníkům?

Představte si svou značku - tedy její ideál - jako pana BRANDa nebo paní BRANDovou. Značka je živá bytost. Stejně jako člověk, kterého hledáte a se kterým budete ve firmě žít, spolupracovat, sdílet úspěchy i prohry, dýchat jeden vzduch a sledovat společné cíle. Značka má své DNA, věří v určité hodnoty, má svou osobnost, nějak vypadá a mluví, je něčím jedinečná. Lidé k ní něco cítí a něco si o ní myslí. S vaším novým zaměstnancem je to zrovna tak. A tak je ideál vaší značky současně také ideálem člověka, kterého hledáte. 

Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.

A jaký je Váš názor? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!

Dále si můžete přečíst:

Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete

Šedé myši mezi žraloky

Mission statement. Bla, bla, bla nebo důvod, proč vstát ráno z postele?

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.