How to leverage technology to build a world class employer brand?
Take a look what industry experts from around the world recommend.
Číst víceV souvislosti s HR marketingem se často mluví o sociálních sítích, videích, webech, guerille, veletrzích a zástupech dalších nástrojů komunikace s kandidáty. Všechny tyto prostředky fungují jen tehdy, pokud předávají to správné poselství v té správné formě těm správným lidem. Právě v tomto ohledu celá řada náborových kampaní dnes a denně selhává.
Dobrý HR markétér nedělá unáhlené kroky, pracuje hlavou. Rozumí motivaci lidí, zná kandidáta, na kterého cílí, umí formulovat tu správnou nabídku a představit firmu. Komunikuje tak, že mu lidé rozumí, ví, jak vypadá cesta kandidáta od prvního oslovení až po nástup do zaměstnání a má věci pod kontrolou.
Tyto dovednosti, které jsou pilíři úspěšného HR Marketingu si osvojíte na našem celodenním workshopu.
Čeká nás teorie (té raději méně), praktické příklady a hlavně cvičení, na kterých se něco naučíte. Začínáme v 9 hodin ráno a končíme kolem 17 hodiny. Máme místo pro 18 z vás.
Pro registraci, prosím, využijte tohoto FORMULÁŘE
Cena workshopu je 8 900 Kč bez DPH.
Jste spíše týmový hráč a práce vám jde lépe od ruky ve dvou nebo třech lidech? PŘIJĎTE NA WORKSHOP S KOLEGY! Vy zaplatíte plnou cenu, první kolega 50 % a ten druhý jen 10 %.
Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moct workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2017.
Napište, prosím, Šárce na sarka.sovadinova@brandbakers.cz nebo zavolejte na 734 259 340 pro více informací.
https://www.linkedin.com/in/jirilanda
Jirka je dobrodruhem, který v životě dělal ledacos. Studoval marketing na melbournské college a na pražské VŠE, pracoval jako uklízeč záchodků v největším casinu na jižní polokouli, tiskový produkční, account manager, obchodník či copywriter, 6 let vedl reklamní agenturu Men on the Moon. Tak dlouho se pídil po tom, co jsou jeho klienti zač, co, komu a proč chtějí ve své marketingové komunikaci říci, aby nakonec zjistil, že odpovědi na jeho věčné otázky má vždy značka.Pokud zrovna nepeče značky, tráví čas s rodinou, na tenisovém kurtě nebo na rybách.
https://www.linkedin.com/in/ondřej-pokorný-8a82a563
Ondra jezdí na kole, píše knihu o Praze, rád chodí po horách, lukách, lesích i městech a sem tam si zažongluje. V BrandBakers se stará o to, aby naše texty oslovily ty správné čtenáře, a aby se jim četly jako líbesbríf. Dříve firmám vysvětloval, jak fungují evropské dotace, a o letních prázdninách prodával tabák v babiččině trafice. Před pár lety vystudoval Západoevropská studia na Univerzitě Karlově, díky čemuž ví o spoustě věcí mnohem víc, než bude kdykoli ve svém životě potřebovat.
Take a look what industry experts from around the world recommend.
Číst víceSkvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.
Číst víceNež vás seznámíme s výsledky výzkumu Aktuálních trendů HR marketingu v ČR pro rok 2015, přečtěte si…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.