Ptejte se na angažovanost, až když máte vizi
Do té doby je to jen hra (bez cíle).
Číst víceDvoudenní intenzivní workshop, ze kterého budete odcházet s definovaným DNA značky vaší společnosti a s novým atraktivním náborovým inzerátem.
Proč je workshop na dva dny? Aby byl úspěch inzerátu zajištěn, je potřeba, aby v lidech vzbudil emoce a ty správné asociace. Zaujal ty správné oči natolik, že budou chtít vědět více. Chceme tedy, aby se během dvou dnů provázalo to, jací jako společnost jste, proč vaše firma existuje s tím, co nabízíte a co od svých lidí požadujete. Ano, bude to sice dřina, ale vaše inzeráty budou pak jako magnet pro lidi z vašich řad.
Začínáme v 9 hodin ráno a končíme kolem 17 hodiny. Po celý den se pak budeme držet osvědčeného receptu a z 1/3 vás zasvěcovat do teorie, z 1/3 ukazovat best practice a ty, kteří to dělají dobře, z 1/3 si vy sami budete zkoušet, jak popisujeme značku my. Proto máme také místo jen pro 15 z vás.
Abychom na workshopu využili stanovený čas efektivně a odvedli dobrou práci, tak přibližně týden před workshopem vás:
"Série workshopu HR marketing zítřka pro mě byla velmi inspirativní. Workshopy jsou workshopy v pravém slova smyslu, jsou interaktivní a plné příkadů z praxe.V neposlední řade i díky networkingu ve velmi uvolněné atmosféře se na nich dozvíte spoustu zajímavých poznatků od dalších HR kolegů a kolegyň. Právě na základě této inspirace jsme se u nás ve společnosti rozhodli přidat více osobitosti a originality do našich inzerátu a externí komunikace obecně. Na nedostatek pozitivního ohlasu si určite stežovat nemůžeme :) Veronika Süssová, Dixons Retail SSC s.r.o.
"Celkově hodnotíme workshop velmi pozitivně, naplnil naše očekávání a potvrdili jste, že jste odborníky v oboru." Co jsme si odnesly: Persony - výborná pomůcka do budoucna pro tvorbu čehokoliv z oblasti Employer Brandingu (budeme pokračovat a vytvoříme zbývající persony). LinkedIn - tip pracovat kreativně s osobním profilem, nejspíš do budoucna vystačíme se základním zdarma účtem. Youtube - tip na délku videa, důležité není technické zpracování, ale obsah, používat piktogramy, znát klíčová slova pro oblast, kterou řeším. Atraktivní náborová komunikace – díky za spoustu tipu z Vaší "kuchařky", zvážíme, co využijeme na web, co jinde, budeme rádi za vaše doporučení, jak vylepšit náš stávající web. Pracovní inzerát – přidat „Proč“, používat piktogramy, obrázky. Hodnoty - nepředávat jen zaměstnancům, ale už uchazečům. Mít nadefinované poslání firmy, jednotlivých pozic. Ocenila jsem i konkrétní ukázky – hlavně u LinkedIn” Katerina Chvátalová, Personnel Consultant
Cena workshopu EMPLOYER BRANDING – dvoudenní nalejvárna je 14 900 Kč bez DPH. Při přihlášení měsíc před termínem získáte 1 000 Kč slevu.
Jste spíše týmový hráč a práce vám jde lépe od ruky ve dvou nebo třech lidech? PŘIJĎTE NA WORKSHOP S KOLEGY! Vy zaplatíte plnou cenu, první kolega jen polovinu a ten druhý platit nic nemusí.
Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moct workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2016.
Petr Hovorka Zuzana Stroblová
cz.linkedin.com/in/petrhovorka1 cz.linkedin.com/in/zstroblova
Na jakých webech hledáme inspiraci?
Jak na kariérní web. Aneb proč nebýt stoprocentní
Jak nadesignovat a vytvořit perfektní kariérní web
Jak zaujmout náborovým bannerem na LinkedInu?
Do té doby je to jen hra (bez cíle).
Číst víceZískat vysněné zaměstnance je stejné jako získat vysněné zákazníky. Chce to skvělý plán, na tělo…
Číst víceChystáte se dát vaše hodnoty na papír nebo stávající hodnoty revidovat? Pak si nejdříve odpovězte…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.