Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Workshop Employer Branding – jednodenní průlet

Co si my pekaři vlastně představujeme pod budováním značky zaměstnavatele (Employer Brandingem)? Je to pro nás neustálý proces zjišťování potřeb zaměstnanců, hledání nových trendů, jak ještě více rozvíjet své zaměstnance a posilovat jejich osobní brand. Jde o proces podporování firemní kultury a její komunikování ven k zákazníkům a potencionálním kandidátům. 

Naším cílem je, abyste..

.. dokázali popsat svou nabídku jako zaměstnavatele a věděli, jak ji komunikovat směrem ke kandidátům, ale také dovnitř do vaší společnosti, ke svým zaměstnancům.

.. věděli, jak díky značce zaměstnavatele přitáhnout, zapojit a udržovat si loajální zaměstnance

.. věděli, pomocí kterých KPI dokážete měřit přínosy značky zaměstnavatele

.. dokázali před šéfem obhájit rozpočet na budování značky zaměstnavatele

Jak se workshop líbil posledním účastníkům?

 

"Veľmi inšpiratívny workshop = kopa nových znalostí. Velmi oceňujem praktické úlohy -> reálná možnosť sa zamyslieť nad Employer Brandingom vlastnej společnosti a cez aktivity nachádzať odpovede na naše otázky – problémy. Veľa príkladov ako to robia iní -> varieta a inšpirácia. Workshop působí ako brainstorming -> zrázu má člověk nové nápady, resp. nový pohlad na problém. Skvelá organizácia – hravý prístup, skvelá atmosféra :-)“ 

Katarina Bilikova z Kistler Bratislava

 

"Díky za vyhození ze zajetých kolejí! Každé nestereotypní přemýšlení nakopne moji kreativitu
- a dneska se to parádně povedlo." 
Michala Stražovská, Evolta

 

 

Verbalizovali ste mi to, čo som už tušila, ale nevedela, ako na to. Workshop mi poskytol nástroje a ingredience, ako upiecť správne chrumkavý náborový inzerát. Vďaka." Monika Korísteková, dm drogerie markt, s. r. o. 

 

Začínáme v 9 hodin ráno a končíme kolem 17 hodiny. Po celý den se pak budeme držet osvědčeného receptu a z 1/3 vás zasvěcovat do teorie, z 1/3 ukazovat best practice a ty, kteří to dělají dobře, z 1/3 si vy sami budete zkoušet, jak popisujeme značku my. Proto máme také místo jen pro 16 z vás.

Abychom na workshopu využili stanovený čas efektivně a odvedli dobrou práci, tak přibližně týden před workshopem vás:

  • zlehka vyzpovídáme pomocí krátkého dotazníku, abychom si udělali přesnější obrázek o vaší společnosti,
  • požádáme o zaslání toho nejlepšího z vaší interní a náborové komunikace (interní časopis, facebookové příspěvky, apod..), které budeme na workshopu analyzovat.

 

Kdy a kde se potkáme?

20.10. v BRATISLAVĚMaxman Consultants

 

Jak se přihlásit a kolik workshop stojí?

Pro registraci, prosím, využijte tohoto FORMULÁŘE.

Cena workshopu EMPLOYER BRANDING - jednodenní průlet činí 249EUR bez DPH.

Jste spíše týmový hráč a práce vám jde lépe od ruky ve dvou nebo třech lidech? PŘIJĎTE NA WORKSHOP S KOLEGY! Vy zaplatíte plnou cenu, první kolega jen polovinu a ten druhý platit nic nemusí.

Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moct workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2016.

 

Kdo vás workshopem provede?


Petr Hovorka                                         Zuzana Stroblová 
cz.linkedin.com/in/petrhovorka1               https://cz.linkedin.com/in/zstroblova                        
 

 

Dále si můžete k tématu přečíst:

Na jakých webech hledáme inspiraci?

Jak na kariérní web. Aneb proč nebýt stoprocentní

Jak nadesignovat a vytvořit perfektní kariérní web

Jak zaujmout náborovým bannerem na LinkedInu?

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.