Usnadněte lidem stěhování za prací
Společnost King patří mezi úspěšné vývojáře her. Jejich Candy Crush Saga krátí dlouhé chvíle…
Číst víceKdyž jsem kráčel do této největší a nejúspěšnější středoevropské advokátní kanceláře na první schůzku, očekával jsem, ovlivněn stereotypy, velmi konzervativní prostředí s manžetovými knoflíčky, rezervovaným chováním a partou individualistů, kteří si řeší své případy naloženi v zákonících a judikátech. Mýlil jsem se. Již první schůzka s HR týmem pro mne byla milým překvapením. Žádné přehnané formality, otevřené jednání bez příkras.
Povídali jsme si o tom, jaké to je pracovat v Havel, Holásek & Partners, co je typické pro zdejší firemní kulturu, v čem se firma jako zaměstnavatel cítí být silná a co zajímavého zaměstnancům nabízí. Naším úkolem bylo vytvořit představení společnosti pro studenty vysokých škol, a to takové, které bude pro studenty atraktivní a srozumitelné, které jim umožní do společnosti nahlédnout, ujasnit si, zda je to pro ně to správné místo. Důležitým úkolem pak bylo zbourat onen stereotyp, že Havel, Holásek & Partners je konzervativní a formální společnost.
Ani ty nejhezčí obrázky a slogany nenahradí kvalitní autentický obsah komunikace, který je pro cílovou skupinu kandidátů důležitý.
Pro kandidáty Havel, Holásek & Partners z řad studentů jsme vytvořili tento obsah:
Pokud jde o formu komunikace, jsme v drtivé většině případů odvážnější než náš klient.
Ten obvykle naše snahy přiblížit se co nejvíce cílové skupině mírní a tlačí nás zpět do svého zažitého korporátního stylu. V případě Havel, Holásek & Partners nám nechal klient volné ruce. Samotná, poměrně neformální kultura, která ve firmě panuje, a ochota pracovat s nadsázkou nám umožnily pojmout brožuru dosti netradičně.
Ve výsledku kombinací ilustrací, reálných fotek lidí a prostředí firmy, srozumitelných textů. Zkrátka, na poměry odvětví není úplně standardní.
Ostatně, posuďte sami.
Jak už jsem několikrát zmínil, poznání firmy je pro nás pekaře vždy nedílnou součástí naší práce. Střílet od boku neumíme a nechceme. I když děláme – byť jen „jediný“ – leták nebo třeba brožurku, jako v případě Havel, Holásek & Partners, chceme a potřebujeme nechat kandidáta nahlédnout pod pokličku a poznat firmu takovou, jaká je, předložit mu nabídku toho nejlepšího, co s novým zaměstnavatelem získá.
Kdybychom se hned na začátku, namísto poznávání společnosti coby zaměstnavatele, vrhli rovnou na vytváření brožury, byl by výsledek směsí našich vlastních představ a stereotypů ve vnímání advokacie a firem působících v tomto oboru. Nikdy bychom se nedobrali stávajícího výsledku.
Havel, Holásek & Partners děkujeme za zajímavou práci, z jejíhož výsledku máme upřímnou radost.
Společnost King patří mezi úspěšné vývojáře her. Jejich Candy Crush Saga krátí dlouhé chvíle…
Číst víceVolitelný předmět na VŠE, který se snažíme vyučovat jinak.
Číst vícePostřehy a inspirace z konference Employer Branding Experience 2017
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.