Workshop: Employer Branding Essentials & Best Practice
Chcete se v jednom dni prakticky naučit, jak budovat značku zaměstnavatele?
Číst víceVážení personalisté, pojďme společně i letos zjistit, jaké přístupy a nástroje v HR marketingu a Employer Brandingu mají budoucnost a jaké jsou naopak pasé. Jaké oblasti v náboru jsou nejobtížnější a které prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost a jaké přínosy mají HR marketingové aktivity nejčastěji?
Na Vašich názorech to stojí. A možná Vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše Vám nezabere více než 15 minut času.
Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s Vámi výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, nasdílíme do konce dubna.
Za konzultaci a pomoc při přípravě výzkumných otázek chceme poděkovat: Hance Smítalové, Veronice Hlaváčové, Pavlu Puffovi, Evě Vacíkové, Janě Kořínkové a Veronice Gangurové. Celý výzkum pak organizuje a zajišťuje naše nová kolegyně Zuzka Stroblová. Všem velké díky!
Závěrem nám dovolte vysvětlení dvou pojmů, které ve výzkumu používáme - HR marketingu a Employer Brandingu.
Chcete se v jednom dni prakticky naučit, jak budovat značku zaměstnavatele?
Číst víceÚkolem náboru odjakživa bylo zajistit správné lidi pro konkrétní pozice. A tak firmy inzerují volné…
Číst víceProč je důležité sladit formální a neformální lídry firmy.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.