Jak přetavit rozsáhlý text v něco čtivého, co bude lidi bavit?
Dlouhé texty plné nepodstatných informací jsou morem náborové komunikace. Jde to ale i jinak –…
Číst víceVážení personalisté, pojďme společně i letos zjistit, jaké přístupy a nástroje v HR marketingu a Employer Brandingu mají budoucnost a jaké jsou naopak pasé. Jaké oblasti v náboru jsou nejobtížnější a které prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost a jaké přínosy mají HR marketingové aktivity nejčastěji?
Na Vašich názorech to stojí. A možná Vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše Vám nezabere více než 15 minut času.
Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s Vámi výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, nasdílíme do konce dubna.
Za konzultaci a pomoc při přípravě výzkumných otázek chceme poděkovat: Hance Smítalové, Veronice Hlaváčové, Pavlu Puffovi, Evě Vacíkové, Janě Kořínkové a Veronice Gangurové. Celý výzkum pak organizuje a zajišťuje naše nová kolegyně Zuzka Stroblová. Všem velké díky!
Závěrem nám dovolte vysvětlení dvou pojmů, které ve výzkumu používáme - HR marketingu a Employer Brandingu.
Dlouhé texty plné nepodstatných informací jsou morem náborové komunikace. Jde to ale i jinak –…
Číst víceJednou z důležitých charakteristik srozumitelné firmy je, že zaměstnanci rozumí tomu, na čem se…
Číst vícePřeveďte pravomoce manažerů na zaměstnance. Najímejte jen chytřejší lidi než jste vy sami, bez…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.