Jak ulovit nejlepší lidi do svého týmu?
Víme, jak získat rychleji více správných uchazečů na pracovním trhu.
Číst víceCitfin obchoduje s cizími měnami, předpovídá měnové kurzy. Jejich svět se točí kolem forwardů, futures a swapů. Hlavně je to ale společnost, která má se svými klienty hodně osobní vztahy, a tak se rozhodli vytvořit pro ně i hodně osobní dárek v podobě praktického stolního kalendáře, který představí společnost, její jednotlivá oddělení a klíčové lidi v nich.
Naším původním zadáním bylo vytvořit kalendář s ilustrovanými scénkami popisujícími každodenní práci Citfinu a představit v rámci nich i jednotlivé klíčové lidi společnosti, se kterými klienti přicházejí do styku.
Nakonec jsme s klientem popustili uzdu fantazii a vznikl projekt, kterým jsme zabili hned několik much jednou ranou.
Daňový stolní kalendář potěší nejednoho daňaře či účetního. K tomu na každé jeho stránce prostřednictvím komiksové scénky či většího ilustrovaného obrázku poznají společnost, její oddělení a konkrétní zaměstnance, se kterými jsou mnohdy v každodenním kontaktu po e-mailu či telefonu – a které nikdy neviděli.
Do tvorby kalendáře, resp. představování jednotlivých oddělení a jejich každodenní práce, byli zapojeni přímo někteří zaměstnanci. Popisovali práci a přínos svých oddělení, psali náměty na scénky inspirované skutečnými zážitky z práce v Citfinu. Myslím, že se nakonec všichni bavili.
S tou hromadou autentického obsahu, který lidi, oddělení a vůbec celý Citfin zábavnou formou představuje, vydrží společnost ve své náborové komunikaci na sociálních sítích pěkných pár měsíců. Stačí vzít všechen tento obsah a během chvíle může být na světě skvělá náborová brožura v podobě komiksu. Představovat kandidátům práci a přínos Citfinu, jakož i firemní kulturu, která v něm panuje, sotva může být snazší než nyní s takovýmto obsahem.
Vytvořili jsme koncept lodi. Všechni zaměstnanci jsou na jedné lodi. Jsou součástí toho systému a každý má nezastupitelnou roli. Jednotlivá oddělení pak představují části lodi – od kapitánského můstku až po kotelnu v podpalubí.
Každému oddělení je v kalendáři věnovaný jeden měsíc v podobě úvodního listu, který oddělení v kostce představuje, a pak jednotlivých listů kalendária v daném měsíci, na kterých jsou uvedeny scénky, ke kterým psali scénáře zaměstnanci (a vlastně sám život).
Dále si přečtěte:
1) Jak přetavit rozsáhlý text v něco čtivého, co bude lidi bavit?
3) Poslání: Základ náborové komunikace
Víme, jak získat rychleji více správných uchazečů na pracovním trhu.
Číst více90% našeho dlouhodobého štěstí není ovlivněno vnějším světem, ale způsobem, jakým náš mozek…
Číst víceSkvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.