Rovnice přitažlivé náborové komunikace – 1. díl
Jak namíchat ten správný koktejl náborové komunikace, aby byla pro cílovou skupinu kandidátů…
Číst víceCitfin obchoduje s cizími měnami, předpovídá měnové kurzy. Jejich svět se točí kolem forwardů, futures a swapů. Hlavně je to ale společnost, která má se svými klienty hodně osobní vztahy, a tak se rozhodli vytvořit pro ně i hodně osobní dárek v podobě praktického stolního kalendáře, který představí společnost, její jednotlivá oddělení a klíčové lidi v nich.
Naším původním zadáním bylo vytvořit kalendář s ilustrovanými scénkami popisujícími každodenní práci Citfinu a představit v rámci nich i jednotlivé klíčové lidi společnosti, se kterými klienti přicházejí do styku.
Nakonec jsme s klientem popustili uzdu fantazii a vznikl projekt, kterým jsme zabili hned několik much jednou ranou.
Daňový stolní kalendář potěší nejednoho daňaře či účetního. K tomu na každé jeho stránce prostřednictvím komiksové scénky či většího ilustrovaného obrázku poznají společnost, její oddělení a konkrétní zaměstnance, se kterými jsou mnohdy v každodenním kontaktu po e-mailu či telefonu – a které nikdy neviděli.
Do tvorby kalendáře, resp. představování jednotlivých oddělení a jejich každodenní práce, byli zapojeni přímo někteří zaměstnanci. Popisovali práci a přínos svých oddělení, psali náměty na scénky inspirované skutečnými zážitky z práce v Citfinu. Myslím, že se nakonec všichni bavili.
S tou hromadou autentického obsahu, který lidi, oddělení a vůbec celý Citfin zábavnou formou představuje, vydrží společnost ve své náborové komunikaci na sociálních sítích pěkných pár měsíců. Stačí vzít všechen tento obsah a během chvíle může být na světě skvělá náborová brožura v podobě komiksu. Představovat kandidátům práci a přínos Citfinu, jakož i firemní kulturu, která v něm panuje, sotva může být snazší než nyní s takovýmto obsahem.
Vytvořili jsme koncept lodi. Všechni zaměstnanci jsou na jedné lodi. Jsou součástí toho systému a každý má nezastupitelnou roli. Jednotlivá oddělení pak představují části lodi – od kapitánského můstku až po kotelnu v podpalubí.
Každému oddělení je v kalendáři věnovaný jeden měsíc v podobě úvodního listu, který oddělení v kostce představuje, a pak jednotlivých listů kalendária v daném měsíci, na kterých jsou uvedeny scénky, ke kterým psali scénáře zaměstnanci (a vlastně sám život).
Dále si přečtěte:
1) Jak přetavit rozsáhlý text v něco čtivého, co bude lidi bavit?
3) Poslání: Základ náborové komunikace
Jak namíchat ten správný koktejl náborové komunikace, aby byla pro cílovou skupinu kandidátů…
Číst víceVideo medailonky zaměstnanců mají v employer branding komunikaci své místo. Jak ale zajistit, že…
Číst víceChystáte se dát vaše hodnoty na papír nebo stávající hodnoty revidovat? Pak si nejdříve odpovězte…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.