Budování značky zaměstnavatele je běh na dlouhou trať. S našimi klienty spolupracujeme dlouhodobě. Je to o vztahu, vzájemné důvěře. O klienty pečujeme. Setkáváme se s nimi, nasloucháme, přicházíme s nápady a řešeními jejich problémů, hlídáme společný dlouhodobý cíl, kterým je vybudování atraktivní zaměstnavatelské značky. Tato nesmírně zodpovědná práce, to nikdy nekončící budování vztahu s klientem, by bylo tvým úkolem - úkolem senior konzultanta.
Zároveň budeš tak trochu projektovým manažerem. Zadání, které vymyslíš společně s klientem představíš srozumitelně kolegům v týmu, budeš se podílet na formulaci řešení, nabídky a stanovení projektu, pohlídáš si, aby projekt probíhal jak má a klient dostal správné řešení ve správný čas.
Kým bys měl/měla být?
- obchodník, který umí pochopit problémy klienta,
- člověk, který umí jasně a srozumitelně formulovat myšlenky a pracovat s čísly a proto z něj padají skvělé nabídky,
- bytost, která je ráda mezi lidmi a se kterou jsou i ostatní lidé rádi,
- bojovník, který má už něco za sebou a nebojí se vstoupit do žádných dveří (tedy do těch největších firem, protože pro jiné neděláme),
- lídr - tuto práci bude milovat ten, kterého baví práce s lidmi - vedení lidí, umí prodat "nehmotné" řešení - například v podobě strategie, a má alespoň malý přesah do marketingu. Proto pro tuto práci nehledáme primárně člověka z HR.
Chceme do party člověka, který nám pomůže měnit svět spolupráce firem a lidí, kdo bude s námi péct nejkřupavější značky zaměstnavatelů. Někoho, kdo stejně jako my věří, že lidé jsou spíše energií než lidskými zdroji, a že s lidmi je lepší vést rozhovor namísto pohovorů.
Co ti umíme nabídnout?
- práci pro lídra oboru, značku, kterou lidé znají a kterou si zvou (budeš zván/zvána klienty na schůzky a nebudeš nikomu muset nic vnucovat),
- práci, která mění svět náborové komunikace (jsme skuteční inovátoři),
- partu fajn lidí, kteří tě rádi přijmou mezi sebe, jsou poměrně neformální a po práci rádi zajdou na skleničku (třeba Prosecca),
- skutečně flexibilní pracovní dobu, tu - s výjimkou poradního & sdílecího pondělí v pekárně - budou určovat tvé projekty, potřeba spolupráce s ostatními členy našeho týmu,
- možnost zanechávat vlastní jedinečný otisk,
- co nenabízíme: stravenky, penzijní připojištění, cafeterii benefitů, vysoký fixní plat (neumíme konkurovat korporátním manažerským platům), relaxační zóny, propracovaný systém vzdělávání (učíme se sakra hodně, ale za běhu),
- a ještě preferujeme spolupráci na ŽL.
Tvým nejbližším spolupracovníkem bude Petr, pro kterého je velmi důležité, abys byl s námi na stejné vlně a měl přečtené alespoň 3 z těchto 9 knížek ;-)
- Začněte s proč / Simon Sinek
- Pohon – Překvapivá pravda o tom, co nás motivuje! / Daniel Pink
- Brand Gap / Marty Neumeier
- Strategie modrého oceánu / W. Chan Kim, Renée Mauborgne
- Jak z dobré firmy udělat skvělou / Jim Collins
- Fialová kráva / Seth Godin
- Nejprve porušte pravidla / Marcus Buckingham, Curt Coffman
- Restart / Jason Fried, David Heinemeier Hansson
- Podivín / Ricardo Semler
Jak se pracuje pekárně?
Pokud cítíš, že pekařina je tvoje volba, tak mi zavolej, přijď na kafe a croissant.
Petr Hovorka / petr.hovorka@brandbakers.cz / +420 602 271 011
Proč / jak a co pečeme?
Co jsme pro naše klienty upekli?