Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Staň se pekařem, senior konzultantem

Budování značky zaměstnavatele je běh na dlouhou trať. S našimi klienty spolupracujeme dlouhodobě. Je to o vztahu, vzájemné důvěře. O klienty pečujeme. Setkáváme se s nimi, nasloucháme, přicházíme s nápady a řešeními jejich problémů, hlídáme společný dlouhodobý cíl, kterým je vybudování atraktivní zaměstnavatelské značky. Tato nesmírně zodpovědná práce, to nikdy nekončící budování vztahu s klientem, by bylo tvým úkolem - úkolem senior konzultanta.

Zároveň budeš tak trochu projektovým manažerem. Zadání, které vymyslíš společně s klientem představíš srozumitelně kolegům v týmu, budeš se podílet na formulaci řešení, nabídky a stanovení projektu, pohlídáš si, aby projekt probíhal jak má a klient dostal správné řešení ve správný čas.

Kým bys měl/měla být?

  • obchodník, který umí pochopit problémy klienta,
  • člověk, který umí jasně a srozumitelně formulovat myšlenky a pracovat s čísly a proto z něj padají skvělé nabídky,
  • bytost, která je ráda mezi lidmi a se kterou jsou i ostatní lidé rádi,
  • bojovník, který má už něco za sebou a nebojí se vstoupit do žádných dveří (tedy do těch největších firem, protože pro jiné neděláme),
  • lídr - tuto práci bude milovat ten, kterého baví práce s lidmi - vedení lidí, umí prodat "nehmotné" řešení - například v podobě strategie, a má alespoň malý přesah do marketingu. Proto pro tuto práci nehledáme primárně člověka z HR.

Chceme do party člověka, který nám pomůže měnit svět spolupráce firem a lidí, kdo bude s námi péct nejkřupavější značky zaměstnavatelů. Někoho, kdo stejně jako my věří, že lidé jsou spíše energií než lidskými zdroji, a že s lidmi je lepší vést rozhovor namísto pohovorů. 

Co ti umíme nabídnout?

  • práci pro lídra oboru, značku, kterou lidé znají a kterou si zvou (budeš zván/zvána klienty na schůzky a nebudeš nikomu muset nic vnucovat),
  • práci, která mění svět náborové komunikace (jsme skuteční inovátoři),
  • partu fajn lidí, kteří tě rádi přijmou mezi sebe, jsou poměrně neformální a po práci rádi zajdou na skleničku (třeba Prosecca),
  • skutečně flexibilní pracovní dobu, tu - s výjimkou poradního & sdílecího pondělí v pekárně - budou určovat tvé projekty, potřeba spolupráce s ostatními členy našeho týmu,
  • možnost zanechávat vlastní jedinečný otisk,
  • co nenabízíme: stravenky, penzijní připojištění, cafeterii benefitů, vysoký fixní plat (neumíme konkurovat korporátním manažerským platům), relaxační zóny, propracovaný systém vzdělávání (učíme se sakra hodně, ale za běhu), 
  • a ještě preferujeme spolupráci na ŽL.

Tvým nejbližším spolupracovníkem bude Petr, pro kterého je velmi důležité, abys byl s námi na stejné vlně a měl přečtené alespoň 3 z těchto 9 knížek ;-)

  • Začněte s proč / Simon Sinek
  • Pohon – Překvapivá pravda o tom, co nás motivuje! / Daniel Pink
  • Brand Gap / Marty Neumeier
  • Strategie modrého oceánu / W. Chan Kim, Renée Mauborgne
  • Jak z dobré firmy udělat skvělou / Jim Collins
  • Fialová kráva / Seth Godin
  • Nejprve porušte pravidla / Marcus Buckingham, Curt Coffman
  • Restart / Jason Fried, David Heinemeier Hansson
  • Podivín / Ricardo Semler​

Jak se pracuje pekárně? 

    

       

Pokud cítíš, že pekařina je tvoje volba, tak mi zavolej, přijď na kafe a croissant. 

Petr Hovorka / petr.hovorka@brandbakers.cz / +420 602 271 011

Proč / jak a co pečeme?

Co jsme pro naše klienty upekli?


 

 

 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.