Hodnotové karty do každé firmy
Rozehrajte s kolegy diskusi o firemních hodnotách.
Číst víceŽe nás čeká nový pracovní trh, není žádná novinka. Na trhu práce bude v následujících letech výrazně méně ekonomicky aktivních lidí, budou ho utvářet noví kandidáti s jinými preferencemi (zástupci generace Y), v náborové komunikaci se prosadí nové komunikační technologie a nástroje (po-ma-lin-ku se vždy dostávají z marketingu do HR komunikace), na trhu bude nová konkurence "moderních" zaměstnavatelů nabízejících flexibilní pracovní úvazky apod.
Na novém pracovním trhu, se podle mého názoru, nábor změní v přitahování (Recruitment =>>> Attractment), ve kterém budou hrát prim prostředky k budování vztahů, jak se současnými zaměstnanci tak s kandidiáty, svět, ve kterém bude vítězit strategie pull nad strategií push. Nabídka bude v rukách kandidátů, nikoli společností jako tomu bylo dosud. Dramatická změna, že ano?
Tomáš Baťa říkal: "Chcete-li dosáhnout věcí, kterých jste ještě nikdy nedosáhli, musíte začít dělat věci, které jste ještě nikdy nedělali." A jednou z takových nových "věcí" pro získávání zaměstnanců je koncept značky zaměstnavatele.
Začínáme vždy v 9.00 a končíme kolem 16.30. Snídaně je připravena od 8.30.
Bratislavský workshop pořádáme ve spolupráci a na půdě našich přátel ze společnosti Maxman Consultants, kteří pořádají mimo jiné konferenci HRLeaders a bezplatný manažerský vzdělávací program pro studenty Maxman University.
Cena workshopu v Praze činí 8 900 Kč (do konce října 7 500 Kč), vždy bez DPH. Cena workshopu v Bratislavě činí 189 EUR (bez DPH).
Místo si prosím rezervujte u Lucie na lucie.stoberova@brandbakers.cz nebo ji zavolejte na +420 734 259 340.
Kapacita workshopu je 10 účastníků, protože jde především o to, abyste si skutečně něco odnesli. Na přestávky, kávu, croissanty a společný oběd myslím také :) Těším se na vás!
Program workshopu je postaven tak, abyste si z něj odnesli tipy a postupy, které můžete hned druhý den začít používat a stát se úspěšnejším HR marketérem. Žádnou atomovou vědu ode mě nečekejte.
"Nedokážu si nic, co by se dalo zlepšit, nyní představit: pan Hovorka má již v této oblasti velké zkušenosti a to důležité: věnuje se tomu, co dává smysl, a k tomu charisma moderátora. Dokázal nás rozmluvit, ukázal nám možnosti, směr a zejména nás přinutil se zamyslet nad naší HR Mktg strategií, o tom, co vlastně jsme jako firma, co nabízíme vs. jací bychom měli být a na co bychom se při získávání i udržování zákazníků-zaměstnanců měli zaměřit." Barbora Hercíková, Hubert Stüken
"Zajímavě podané od pana Hovorky. Dle jeho výkladu se jednoznačně jedná o zkušeného profesionála, který se opírá o poznatky a zkušenosti z praxe. Hned po odjezdu jsem začal aktivně oslovovat možné uchazeče a držím se základních tří bodů, které představil pan Hovorka, když mluvil o důvodech nástupu do firmy. Jak zaujmout :-) Děkuji...funguje :-)" Zdeněk Stránecký, Swiss Life Select
"Já jsem z workshopu nadšený - obsahově mě tohle téma opravdu zajímá a pan Hovorka na mě udělal 100% dobrý dojem. Podle mě jde za něčím, co cítí jako obecně správné, zaměřuje se na smysluplnost/selký rozum a to, co dělá, má šanci nejenom ho uživit, ale i více kultivovat celý trh - prostě takhle mě to fakt oslovuje. A skutečnost, že jsou i lepší prezentátoři, že některé pozitivně zmíněné společnosti jsou ve skutečnosti dost negativní i to, že nerozdával hotová řešení jako večerníček pohádky je pro mě zcela nepodstatné." Petr Macháček, Danone Nutricia
Svou cestu k pečení charismatických značek zaměstnavatelů jsem "hledal" 15 let. Vedl jsem a spoluvlastnil největší české kalendářové nakladatelství, spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, abych nakonec zjistil, že mým po-voláním jsou značky zaměstnavatelů a mé místo je u pekařské pece v BrandBakers. Věnuji se především tvorbě BrandBooků, tedy značkových strategií, a hledám pro pekaře nové výzvy. Pracovní aktivity prokládám rodinou a vychutnáváním života. Někteří o mně říkají, že jsem nenapravitelný gurmán.
Prezentace: Na cestě k přitažlivé značce zaměstnavatele
Prezentace: Nábor zaměstnanců jako obchod a marketing
Employer Branding není disciplína pro HR
Kdo obstojí na novém trhu práce?
Aktuální trendy HR marketingu v ČR pro rok 2015 (2. ročník)
Nábor se mění v přitahování. Budujte vztahy!
Rovnice přitažlivé náborové komunikace – 1. díl
Rozehrajte s kolegy diskusi o firemních hodnotách.
Číst víceŠikovní studenti jdou na dračku. Jednorázová kampaň je může při výběru zaměstnavatele zaujmout, ale…
Číst víceDobrý kariérní web je jako okno do skutečného života uvnitř firmy. Navíc by měl splňovat standardy…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.