Zaklínadlo jménem Talent Acquisition
V poslední době kam vlezu, tam na mne vyskočí Talent Acquisition. Je to jak zaklínadlo. Všichni o…
Číst víceFaurecia vyvíjí a vyrábí komponenty pro řadu slavných automobilek. Jen v České republice společnost ve svých sedmi závodech zaměstnává 3800 lidí. Přesto mezi studenty, především technicky zaměřených vysokých škol, kteří jsou pro její budoucnost více než důležití, nebyla doposud příliš známá.
Cílem, na jehož dosažení společně s HR oddělením společnosti pracujeme, je tento stav změnit. Dostat Faurecii do povědomí studentů. Zajistit, aby věděli, o co společnost usiluje a co dělá, jak významná je z pohledu vývoje a výroby automobilů dneška a zítřka, aby rozuměli tomu, co jim Faurecia coby zaměstnavatel nabízí, na čem se mají možnost podílet. Samozřejmě, cílem je rovněž obsadit pozice pro studenty a absolventy a získat mladé talenty do trainee programu.
A tak jsme v květnu odstartovali on-line kampaň s názvem Pojeďte s námi. Oslovujeme studenty vybraných vysokých škol. Cílíme na ně s co největší přesností, předkládáme jim opravdovou a pro ně relevantní nabídku, obsah komunikace, který je zajímá a který je zároveň maximálně autentický, tedy přímo z prostředí Faurecie, v kampani vystupují skuteční zaměstnanci společnosti. Studenty oslovujeme především reklamou (PPC) na Google, Seznam a Facebook, přivádíme je na Facebook a microsite web, odtud do Faurecie – na konkrétní pozice, do trainee programu či na exkurzi v některém z výrobních závodů. Věnujeme se SEO optimalizaci, nezapomínáme ani na link building a neustále měříme – výkonnost obsahu a konverzní cestu (odkud a jak uchazeči přicházejí). Díky tomu kampaň neustále ladíme a zefektivňujeme.
Věříme, že obsah je králem komunikace. A proto na něj klademe mimořádný důraz i v kampani Pojeďte s námi. Ve Faurecii mají absolventi skvělou příležitost rychle růst od nuly, budovat svou kariéru v globálním měřítku, učit se i pracovat na věcech, které mají mimořádný dopad. V první řadě šlo tedy o to vytvořit takový obsah, který studentům to vše srozumitelně a pro ně atraktivní formou představí a bude pro ně důvěryhodný. Díky nasazení HR oddělení Faurecie, se kterým na kampani spolupracujeme, se nám podařilo vytvořit pro kampaň obsah, který je opravdový (tedy vychází z toho, co ve Faurecii skutečně existuje, co zde lidé zažívají) a který je zároveň důležitý pro studenty při výběru zaměstnavatele, své budoucí kariéry.
Obsah, kterým Faurecia komunikuje se studenty, najdete na webu nebo Facebooku Pojeďte s námi.
I ten nejlepší obsah by nám byl k ničemu, kdybychom jej nedokázali naservírovat pod nos tomu správnému publiku, tedy studentům oněch vybraných vysokých škol.
Těmi hlavními pilíři, na kterých mechanismus kampaně Pojeďte s námi stojí, jsou:
1. Kariérní microsite
2. Facebook
3. PPC
4. SEO a měření
Po prvním měsící kampaně jsme na těchto číslech:
Před námi jsou ještě téměř 3 měsíce kampaně. Uvidíme, jaká budou čísla na konci října. Už teď se na ně ale těšíme.
A co vy? Bojujete s náborem absolventů? Nefunguje vám nábor na pracovních portálech? Nevěšte hlavu a buďte více marketéry. Vytvořte si ten správný obsah komunikace, dejte mu atraktivní formu a promyšleně ho dostaňte k vašemu publiku.
Tak ať vám to jde od ruky.
Dále si přečtěte:
1) Trnitá cesta do hlavy študákovy
3) Odmítnutí kandidáti - vaši důležití náboráři
5) Studenti VŠO zpívají Guideamus
V poslední době kam vlezu, tam na mne vyskočí Talent Acquisition. Je to jak zaklínadlo. Všichni o…
Číst vícePandemie dopadá také na psychické zdraví lidí. Co s tím mohou firmy dělat?
Číst více"Konference Brand Mixer • One Brand / One Nation vznikla z nadšení pro značky. V případě Petra…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.