Co bude v budoucnu hýbat světem Employer Brandingu?
Oslovili jsme Bretta Minchingtona, světového experta v oblasti Employer Brandingu, aby se s námi…
Číst víceVážení personalisté, pojďme společně i letos zjistit, jaké přístupy a nástroje v HR marketingu mají budoucnost a jaké jsou naopak pasé. Jaké oblasti v náboru jsou nejobtížnější a které prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost HR marketingových aktivit? Jaké přínosy mají HR marketingové aktivity nejčastěji? S výsledky z minulého roku se můžete seznámit zde.
Na Vašich názorech to stojí. A možná Vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše by Vám nemělo zabrat více než 10 minut času.
Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s Vámi výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, nasdílíme do konce března.
Výzkum jsme připravili ve spolupráci s expertem na výzkumy Davidem Šimákem, specialistkou na vztahy s lidmi Hankou Smítalovou a human relations konzultantem Petrem Skondrojanisem.
Oslovili jsme Bretta Minchingtona, světového experta v oblasti Employer Brandingu, aby se s námi…
Číst víceSpolečností v ČR, které by si daly na náborové komunikaci opravdu záležet, je jako šafránu.
Číst vícePovídal jsem si s Petrem o jeho projektu a o tom, co chce s Cocumou dokázat.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.