Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Výzkum aktuálních trendů HR marketingu v České republice - 2. ročník

Vážení personalisté, pojďme společně i letos zjistit, jaké přístupy a nástroje v HR marketingu mají budoucnost a jaké jsou naopak pasé. Jaké oblasti v náboru jsou nejobtížnější a které prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost HR marketingových aktivit? Jaké přínosy mají HR marketingové aktivity nejčastěji? S výsledky z minulého roku se můžete seznámit zde.

Na Vašich názorech to stojí. A možná Vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše by Vám nemělo zabrat více než 10 minut času.

Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s Vámi výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, nasdílíme do konce března.

Dotazník najdete zde: https://www.surveymonkey.com/r/HR_Trendy2015

Výzkum jsme připravili ve spolupráci s expertem na výzkumy Davidem Šimákem, specialistkou na vztahy s lidmi Hankou Smítalovou a human relations konzultantem  Petrem Skondrojanisem.

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.