Autor: Jiří Landa Myšlenky 28. 4. 2020

Jak jsme pomáhali iCabrio na svět

Co bylo na začátku?

Když jsme potkali Alexe Sandmana, zakladatele firmy, iCabrio existovalo zatím jen v jeho hlavě. Již tenkrát však mělo hodnoty a postoje, které stojí za to sdílet, a spoustu zážitků připravených pro zákazníky odpovídajícího ražení.

Co bylo naším zadáním?

Dříve, než se iCabrio narodilo, bylo potřeba značku definovat, vytvořit pro ni její jazyk, slova a věty a dát jí vizuální podobu, tedy design. A právě to bylo naším úkolem, kterého jsme se s radostí zhostili.

S jakým jsme přišli řešením?

Jako vždy jsme začali poznáním. Vyzpovídali jsme pana Sandmana, vstřebali hodnoty a základní benefity pro zákazníka, na kterých iCabrio staví, a vytvořili jsme vizuální identitu značky, napsali její příběh a elevator pitch, navrhli a vyrobili základní balík korporátních materiálů, jednoduchý design provozovny a především web.

Jaký je výsledek naší práce?

Věříme, že se nám slovem i designem podařilo vystihnout a vyjádřit hodnoty a esenci značky tak, že jsou srozumitelné a odlišují značku významně od její konkurence. Ostatně, podívejte se sami třeba na www.icabrio.cz

Dále si můžete přečíst:

Marketingový plán a BrandBook pro Vysokou školu obchodní v Praze

Reklama vs. Branding. Aned zůstat při zemi se vyplácí

Dělníci služeb aneb procesní versus lidské služby

Dostávejte naše nejlepší články každý měsíc do e-mailu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.