Značka zaměstnavatele? HRisté mají jasno. Ale jak to prodat na boardu?
Potřeba začít systematicky budovat značku zaměstnavatele se zpravidla rodí z problémů a potřeb,…
Číst víceKdyž jsme potkali Alexe Sandmana, zakladatele firmy, iCabrio existovalo zatím jen v jeho hlavě. Již tenkrát však mělo hodnoty a postoje, které stojí za to sdílet, a spoustu zážitků připravených pro zákazníky odpovídajícího ražení.
Dříve, než se iCabrio narodilo, bylo potřeba značku definovat, vytvořit pro ni její jazyk, slova a věty a dát jí vizuální podobu, tedy design. A právě to bylo naším úkolem, kterého jsme se s radostí zhostili.
Jako vždy jsme začali poznáním. Vyzpovídali jsme pana Sandmana, vstřebali hodnoty a základní benefity pro zákazníka, na kterých iCabrio staví, a vytvořili jsme vizuální identitu značky, napsali její příběh a elevator pitch, navrhli a vyrobili základní balík korporátních materiálů, jednoduchý design provozovny a především web.
Věříme, že se nám slovem i designem podařilo vystihnout a vyjádřit hodnoty a esenci značky tak, že jsou srozumitelné a odlišují značku významně od její konkurence. Ostatně, podívejte se sami třeba na www.icabrio.cz
Dále si můžete přečíst:
Marketingový plán a BrandBook pro Vysokou školu obchodní v Praze
Potřeba začít systematicky budovat značku zaměstnavatele se zpravidla rodí z problémů a potřeb,…
Číst víceNěkteří stále věří, že reklamní plakáty k získání pozornosti zákazníků stačí. Možná.
Číst víceJe mnoho cest, jak udělat firmu ještě úspěšnější. Jedna však zafunguje téměř vždy.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.