Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Co třeba přesunout nábor pod ředitele?

Tento článek byl napsán pro HR kavárnu. 

S Jacque Vilet se shodneme v tom, že v marketingu je mnoho kompetencí a dovedností, které se v náboru můžou hodit. Spolupráce těchto týmů určitě není na škodu. Obzvláště v těch případech, kde je značka v marketingu dobře popsána. Podle mého názoru však stojí za zvážení jiná destinace, kde by se strategickému náboru mohlo dařit.

Jak vyplývá z Global CEO Survey1) provedeného PwC, dvě třetiny z 1 250 dotázaných ředitelů v 60 zemích se chtějí osobně více věnovat rozvoji leadershipu a náboru talentů. A tady vidím příležitost, resp. prostor pro změnu v organizaci náboru uvnitř velkých společností.

Co si myslíte o možnosti přesunout nábor do nového týmu přímo pod křídla ředitele společnosti? 

Nábor na pozice, které je snadné obsazovat, tím na mysli nemám. Hovořím o strategickém náboru těch nejlepších talentů na trhu (talent aquisition), které je těžké najít, oslovit a získat.

Koneckonců, jaký jiný strategický krok může odpovídat zvýšení důležitosti strategického náboru?

Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.

Dále si přečtěte:

1) Zkuste přesunout nábor zaměstnanců pod marketingové oddělení.

2) Chudé HR sedí na truhle plné peněz.

3) Gamifikace v HR?

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.