Značka zaměstnavatele – Vytyčení ideálu značky
Chcete-li budovat značku zaměstnavatele, potřebujete cíl, ke kterému můžete směřovat.
Číst vícePodívali jsme se blíže na výsledky společnosti Peoplefluent, které ukazují, kolik času lidé tráví na kariérních stránkách.
K výsledkům společnost došla pomocí Google Analytics na kariérních stránkách svých zákazníků.
Článek v originále naleznete zde.
Nejvíce lidí navštěvuje kariérní stránky začátkem týdne....

... v době oběda.

Více než z poloviny navštěvují stránky, které ještě před tím nenavštívili....

.... a tráví na nich v průměru:

.. aby získali větší rozhled a více informací, otevřou si v průměru:

...a používají k tomu tyto prohlížeče:

Dále si přečtěte:
Jak používáme LinkedIn při hledání práce?
Chcete-li budovat značku zaměstnavatele, potřebujete cíl, ke kterému můžete směřovat.
Číst víceO tom, jak se vedou a nabírají lidé tam, kde to funguje.
Číst víceJak namíchat ten správný koktejl náborové komunikace, aby byla pro cílovou skupinu kandidátů…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.