Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

5 výborných videí značek zaměstnavatelů

Shodneme-li se na tom, že cílem náborové komunikace je mimo jiné přivádět do firmy správné lidi (to jsou lidé, kteří budou sdílet poslání společnosti a hladce zapadnou do firemní kultury), pak nejsnazší cestou a velice efektivní komunikačním prostředkem je - video.

Přinášíme Vám překlad článku Michelle Rea, který jsme objevili na universumglobal.com.

Od doby, kdy personalisté začali používat sociální média v náboru zaměstnanců, 49% z nich tvrdí, že kvalita kandidátů vzrostla 1). Proč? Jedním z důvodů je, že sociální média umožňují zaměstnavatelům představit své skutečné já, a natočit video je jeden z nejsnadnějších způsobů, jak toho docílit. Více než 90% času stráveného na internetu "ukusují" videa 2), protože obecně raději klikáme na tlačítko „play”, než abychom si přečetli článek. Zde je pět skvělých videí, která pomáhají budovat dobrou zaměstnavatelskou značku.

Jakmile pochopíte svou DNA značky zaměstnavatele a uvědomíte si, jaké talenty hledáte, pak budete moci svými videi velice přesvědčivě představit své skutečné pracoviště.

Britští studenti z naší studie například uvedli, že jejich ideální zaměstnavatel by měl splňovat tyto tři podmínky. Měl by mít:

1. Šéfa, který bude podporovat můj rozvoj
2. Kreativní a dynamické pracoviště
3. Přátelské pracoviště

Takový průzkum vnitřního a vnějšího prostředí vám pomůže určit, jak byste se mohli díky videu odlišit od konkurence a představit se jako ten nejlepší zaměstnavatel.

Necelých 200,000 studentů mělo vybrat svého ideálního zaměstnavatele. Podívejte se na padesát společností, které vybrali jako ty nejatraktivnější. Jak se těmto podnikům podařilo díky videu odlišit od konkurence a ukázat se v „pravém světle“?

Apple

Ernst & Young

Google

Intel

Accenture

2 skvělé příklady od méně známých organizací

Patříte mezi malé podniky, které nejsou tak známé jako ty nahoře? Díky videu můžete lidem ukázat, proč by měli pracovat právě pro vás. 

Zde jsou další dvě videa, ve kterých méně známé společnosti představují svou značku zaměstnavatele.

Innocent Glee

Hubspot

A co vaše videa?

Jak využívá vaše HR tohoto média? Budeme rádi, když se s námi podělíte o svá videa na našem profilu BrandBakers na LindedIn.

Legenda:

1) Jobvite Social Recruiting Survey Results 2013

2) Diode Digital 2013

 

Dále si přečtěte: 

Jak dostat video k divákům?

Chcete být na internetu vidět a nevíte, jak na to? 

 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.