Jak nastavit značku zaměstnavatele u nově vznikající firmy

Když tvoříte novou banku postavanou na jedinečných službách a customer experience, potřebujete k tomu ty správné, pro věc zapálené zaměstnance..

365 banka vstoupila na slovenský bankovní trh jako nový hráč s cílem stát se první skutečně přátelskou bankou. Staví na vysoké míře digitalizace a tím snadné dostupnosti produktů a služeb, velmi příjemné zkušenosti, kterou klienti získávají na pobočkách banky. Jde proti proudu, chce být skutečně jiná než formální tradiční bankovní instituce. Úspěch jejího byznys modelu do značné míry stojí a padá na zaměstnancích, které se jí podaří získávat a zapálit pro společnou věc. 

Jaké lidi chceme, čím je dokážeme zaujmout a udržet, co potřebujeme udělat?

365 banka je nová organizace. Proto je nezbytné mít jasnou představu o tom, jakou banku chtějí lídři vytvořit, jaké zaměstnance pro to potřebují, jaké charakteristiky by měla mít firemní kultura, jaký styl leadershipu si přejí praktikovat. Zkrátka, je potřeba definovat cílový stav, ke kterému budou následné interní i externí Employer Branding aktivity směřovat. Pak přichází na řadu dlouhodobá Employer Branding strategie i akční plán pro nejbližší období. 

S čím jsme klientovi pomohli a pomáháme

  • Formulace poslání, byznys modelu a firemních hodnot s lídry společnosti
  • Employer Value Proposition a persony kandidátů založené na preferovaných vlastnostech a dovednostech 
  • Leadership principy, interní komunikace, onboarding a s tím související strategie a akční plány na nejbližší období
  • Externí komunikace, náborový proces a s tím související strategie a akční plány na nejbližší období

Spolupráce s 365 bankou je jedinečná tím, že na tvorbě všech strategií a akčních plánů se aktivně podílejí samotní manažeři firmy. Není totiž lepší strategie než je ta, kterou si sami vytvořili lidé, kteří ji mají realizovat.

Co o spolupráci s námi říká klient?

"Spolupráca s Jiřím je významne praktická, no nonsense a prináša rýchle a hlavne kvalitné výsledky. Ochota navnímať do hĺbky kontext firmy a ďalej s ním pracovať je za mňa veľkou devízou, ako aj schopnosť hovoriť „jazykom kmeňa“ ako vysokého mnažmentu, tak marketingu, HR, CX či Internej komunikácie a tieto záujmy prepájať tak, aby sa z nich stali záujmy a aktivity cross útvarové a celofiremné. Či už ako „externý konzultant“ a facilitátor alebo priamo člen dizajnového či realizačného tímu, vysoko odporúčam spoluprácu s ním a s Brand Bakers ako takými."
Sabína Janáková, špecialista pre strategické zmeny, 365 banka

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.