Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Jak jsme lovili kandidáty na Facebooku?

Přesvědčit lidi v krátkém čase k tomu, aby dali valem současnému zaměstnavateli a šli pracovat k…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Statistika nuda je...

Máme pro vás pár čísel týkajících se Employer Brandingu a sociálních médií.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Workshopy na míru pro rok 2019

Udělejte velký krok k silné značce zaměstnavatele, za pár dnů.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Konference World Employer Branding Day 2019

Již 4. ročník největší konference v oblasti Employer Brandingu zavítá v roce 2019 do Lisabonu.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Trendy v Employer Brandingu v roce 2019 v ČR

Kdo chvíli stál, stojí opodál. To, s čím si firmy vystačily v roce 2018, po Novém roce stačit…

Číst více
 
/ Akce / 28. 4. 2020

Grafik, který umí vizualizovat myšlenky tak, aby jim lidi lépe rozuměli

Hledáme nového grafika. Pokud s námi chcete pomáhat firmám tvořit a péct značky, podívejte se, o…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 12

Skvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Textař, který pomáhá lidem věci pochopit

Dobrý textař dokáže i v pár slovech vysvětlit velké věci. Ví co, pro koho a proč píše. Nespokojí se…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Jak zapojit řidiče kamionů do tvorby obsahu

To, co se podařilo v MOSS logistics, je věc nevídaná.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 11

Skvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.

Číst více
 
Jiří Landa / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Hledání jedinečné pozice aneb, aby tomu lidé rozuměli

I dobře naformulovaná nabídka zaměstnavatele může nakonec zapadnout v davu, pokud nebude jednoduše…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Jsem „spoko“, nic po mně nechtějte

Chcete-li úspěšnější firmu, spokojenost zaměstnanců neměřte.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele – Představení se na trhu práce

Poslední díl seriálu vám ukáže, jak představit firmu na trhu práce.

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

I velké firmy se dají rozhýbat

Dříve tu prý stála slévárna. Pánové s dlouhými kníry schovanými pod ochranou maskou tady zatápěli…

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 10

Skvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Employer Brand x Employer Branding ?!

Tři písmenka navíc, která v praxi představují velký rozdíl. Značka zaměstnavatele versus budování…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Značková komunikace vs. výkonnostní kampaně

Udělat dobrou kampaň, která firmě přivede hromadu nových zaměstnanců, je snem nejednoho…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Jako bychom v innogy skládali Rubikovu kostku

Rozhovor s Adamem Poláškem o tom, jak v innogy vytvářejí employer brand a jaká to přináší úskalí.…

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Workshop: HR Marketing Essentials & Best Practice

Přijďte se naučit, jak se představit a prodat jako zaměstnavatel na trhu práce.

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Podzimní workshopy: Employer Branding & HR marketing

Jak ze sebe udělat atraktivního zaměstnavatele a jak se prodat na trhu práce?

Číst více

Předchozí 1 5 6 7 8 9 10 11 13 19 25 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.