Lepší krotit tygry než kopat osly do zadku
Aneb jak v JYSK naplňují KPI 80 % vedoucích z vlastních řad.
Číst více
Načerpejte inspiraci z našich článků.
Aneb jak v JYSK naplňují KPI 80 % vedoucích z vlastních řad.
Číst víceNahromadilo se kolem nás dost zajímavých akcí v Praze, Brně i dalších městech, které budou o…
Číst vícePůlka předpokladu, aby lidi práce ve firmě bavila.
Číst víceSkvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.
Číst víceO povrchnosti komunikace firem, neschopnosti či neochotě odkrýt kandidátům karty a ukázat jaké to…
Číst vícePřijďte s námi posnídat a diskutovat
Číst víceTřetí ročník konference letos změnil formát i tvář.
Číst víceJe mnoho cest, jak udělat firmu ještě úspěšnější. Jedna však zafunguje téměř vždy.
Číst víceVyzpovídal jsem Veronikou Horákovou, jak budují značku zaměstnavatele v Air Bank.
Číst víceSkvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.
Číst víceDominika Mýtna z EYELEVEL nám prozradila, jak jim firemní hodnoty pomáhají dělat byznys.
Číst víceZnačky se budují hlavně tím, co a jak uvnitř firem děláte, ne tím, co o sobě říkáte.
Číst víceSkvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.
Číst víceVyužíjte Gallupové otázky k vytvoření angažovanější a inspirovanější skupiny lidí.
Číst více..je pojem. A pro koho ne, ten možná ještě není z dnešního pohledu ten správně zarytý nadšenec pro…
Číst víceŘekněme, že jste si už načrtli obrysy své Employer Value Proposition. A teď si nejste jistí, jestli…
Číst vícePrincip employer brandingu a HR marketingu na jedné straně je v podstatě identický s principem…
Číst víceJak přistupovat k on-boardingu, abychom o kandidáty nepřišli v prvních měsících.
Číst víceEmployer Branding Experience 2019. Tahle konference zraje jak víno. Letos je opravdu na co se těšit…
Číst víceJak se prodat jako zaměstnavatel na trhu práce
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.