Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Tisíc dotyků na cestě ke značce zaměstnavatele

Říká se, že první dojem je nejdůležitější. Možná.

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Prolomte ledy obsahem

Někteří stále věří, že reklamní plakáty k získání pozornosti zákazníků stačí. Možná.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Úspěšný Talent Acquisition v Mozille

Za málo peněz hodně muziky. To platí pro nábor v Mozille. Jsou rychlejší a efektivnější.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Kvalitní kandidáty přilákáte značkou, které budou věřit

Výsledky našeho výzkumu v oblasti HR marketingu se donesly až do redakce Hospodářských novin.…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Sedmero tipů na lepší náborový inzerát

Je to jen jeden dílek v mozaice náborové komunikace. Přesto do značné míry rozhoduje o tom, zda své…

Číst více
 
Klára Thielová / Akce / 28. 4. 2020

Motivace

Kouzelné a často skloňované slovo MOTIVACE. Co to je?

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele? HRisté mají jasno. Ale jak to prodat na boardu?

Potřeba začít systematicky budovat značku zaměstnavatele se zpravidla rodí z problémů a potřeb,…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

20 součástek náborové komunikace

Než se pustíte do aktualizace vaší HR marketingové komunikace, udělejte si představu o možných…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Snídaně s pekaři

Tentokrát jsme upekli mramorovou bábovku. Přijdete ji s námi sníst?

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Odmítnutí kandidáti – vaši důležití náboráři

Mohou být naštvaní a pomluvit nás. Mohou se do nás zamilovat a šířit naši slávu světem. Jsou to…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

16 způsobů, jak během náboru oslnit kandidáty

Především nevybraní kandidáti jsou vaší chodící referencí. Buď dobrou anebo špatnou. To záleží na…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Nezařazeno / 28. 4. 2020

TED.com #10 - Jak skvělí lídři umí zajistit pocit bezpečí

Kdo je skvělý lídr?

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Konec průzkumů spokojenosti: nastupuje průzkum souznění

Není nic horšího než mít spokojené zaměstnance. Alespoň pár by jich ve vaší organizaci mělo zůstat…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Jak na firemní sociální sítě? Prostě začněte něco dělat

Cena za použití sociálních sítí = 0 Kč. Cena za úspěch na sociálních sítích = atraktivní obsah.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Povědomí vs. vnímání

Aneb být známý mnohdy nestačí.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Manuál zaměstnance - náborový nástroj?!

Dáte-li si práci s příručkou zaměstnance, může se stát silným náborovým nástrojem.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Program doporučení - náborový prostředek budoucnosti

Není mnoho účinnějších a levnějších náborových nástrojů jako dobrý program doporučení. Navíc jeho…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele v plné nahotě

Co jste vždycky chtěli vědět a báli jste se zeptat. Co to vlastně je, jak měřit její přínosy a jak…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Cože?! Nábor bez náborových inzerátů?!

Ano, opět Zappos. Už zase mění trh. Tentokrát ve světě personalistiky.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Zážitek nade vše

Podle nedávného výzkumu uskutečněného mezi 46 000 kandidáty1) nedostane 61 % z nich po setkání s…

Číst více

Předchozí 1 7 12 15 16 17 18 19 20 21 23 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.