Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Persóna kandidáta aneb jak si udělat jasno o své cílovce

Kdo chce hledat žaludy, měl by alespoň vědět, že rostou v dubovém lese. Stejně tak zaměstnavatel,…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Zaklínadlo jménem Talent Acquisition

V poslední době kam vlezu, tam na mne vyskočí Talent Acquisition. Je to jak zaklínadlo. Všichni o…

Číst více
 
Jiří Landa / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Jak držet v náboru krok s těmi nejlepšími?

Talent Acquisition, tedy nábor talentů, je mezi HRisty a recruitery stále intenzivněji skloňovaným…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Ambasadoři značky Ambiente – rozhovor s Hankou Smítalovou

Za značkou Ambiente stojí především „Ambi lidé“. O tom, jak společnost tyto lidi získává a jak z…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

Kdo napeče lépe než pekaři?

Srdečně Vás zveme na decentní vánoční večírek k nám do pekárny.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Program doporučení – proč vůbec a jak lépe?

Zdá se, že programy doporučení jsou fenoménem současnosti. Všichni o nich mluví, jedna firma za…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka není pro každého

Hledáte-li rychlou pomoc v náboru, značce zaměstnavatele se raději vyhněte.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Jak každoročně zdvojnásobit počet zaměstnanců? (case-study)

Pokud jde o nábor zaměstnanců, nemají technologické společnosti vůbec lehký život.

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Employer Branding Survey 2014

Jak to vypadá se značkami zaměstnavatelů za velkou louží zjistíte v čerstvém výzkumu společnosti…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

TEDx v Ostravě

„Myšlenky, které stojí za šíření“.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Tisíc dotyků na cestě ke značce zaměstnavatele

Říká se, že první dojem je nejdůležitější. Možná.

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Prolomte ledy obsahem

Někteří stále věří, že reklamní plakáty k získání pozornosti zákazníků stačí. Možná.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Úspěšný Talent Acquisition v Mozille

Za málo peněz hodně muziky. To platí pro nábor v Mozille. Jsou rychlejší a efektivnější.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Kvalitní kandidáty přilákáte značkou, které budou věřit

Výsledky našeho výzkumu v oblasti HR marketingu se donesly až do redakce Hospodářských novin.…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Sedmero tipů na lepší náborový inzerát

Je to jen jeden dílek v mozaice náborové komunikace. Přesto do značné míry rozhoduje o tom, zda své…

Číst více
 
Klára Thielová / Akce / 28. 4. 2020

Motivace

Kouzelné a často skloňované slovo MOTIVACE. Co to je?

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele? HRisté mají jasno. Ale jak to prodat na boardu?

Potřeba začít systematicky budovat značku zaměstnavatele se zpravidla rodí z problémů a potřeb,…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

20 součástek náborové komunikace

Než se pustíte do aktualizace vaší HR marketingové komunikace, udělejte si představu o možných…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Snídaně s pekaři

Tentokrát jsme upekli mramorovou bábovku. Přijdete ji s námi sníst?

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Odmítnutí kandidáti – vaši důležití náboráři

Mohou být naštvaní a pomluvit nás. Mohou se do nás zamilovat a šířit naši slávu světem. Jsou to…

Číst více

Předchozí 1 6 12 13 14 15 16 17 18 19 22 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.