Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
/ Akce / 28. 4. 2020

Generácia X vs Y. Alebo kto sú tí dnešní mladí dospelí?

Do seba zahľadení, príliš sebavedomí no leniví, zodpovednosti sa vyhýbajúci hedonisti, ktorých…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Interní komunikace – pro budování zaměstnavatelské značky nezbytná

Značka zaměstnavatele je tím, co si lidé o firmě myslí a co ve vztahu k ní cítí. Nejen kandidáti,…

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

5 otázek před natočením atraktivního videa značky zaměstnavatele

Můžete natočit video skvělé, průměrné nebo špatné. Záleží na tom, jakou práci odvedete na začátku.…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Výzkum aktuálních trendů HR marketingu v České republice - 2. ročník

Právě jsme spustili druhý ročník výzkumu aktuálních trendů HR marketingu v České republice. Jediný…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka jako MAGNET, MOTOR a TMEL

Potřebujete zrychlit nábor, přivést na rozhovory více kandidátů, ušetřit náklady na nábor a…

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Trnitá cesta do hlavy študákovy

Linkovaným sešitem na vysokoškoláky? Ano i takové věci děláme. A světe div se, ono to funguje.…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

HR marketing s rozpočtem 0,-?

Dobrý HR markeťák si musí umět poradit s čímkoliv. Mnohdy musí vařit z vody, pracovat s omezenými…

Číst více
 
Klára Thielová / Akce / 28. 4. 2020

Spouštěče změny zaměstnání v České republice

Víte, co může být impulsem k tomu, proč se pasivní kandidáti rozhodnou změnit dres a nastoupit do…

Číst více
 
Xénia Křížová / Akce / 28. 4. 2020

Studenti VŠO zpívají GUIDEAMUS

Případová studie: GUIDEAMUS, časopis pro studenty soukromé vysoké školy VŠO, Praha

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

10 zářezů BrandBakers v roce 2014

Rok 2014 je za námi a tak přišel správný čas se ohlédnout, co se v naší pekárně upeklo.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Důvěry-hodná značka potřebuje důvěru

Stejně jako akciové trhy i značky zaměstnavatelů potřebují k růstu a posilování, důvěru. A tu si…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

HR marketing zítřka - triáda vypečených workshopů

Získat vysněné zaměstnance je stejné jako získat vysněné zákazníky. Chce to skvělý plán, na tělo…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Vánoční lekce od UPS chytne za srdce

Ruku na srce, milí HRisté. Kdo z vás by si nepřál, aby v tom příštím roce byla vaše firma…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Poslání: základ náborové komunikace

Kde ho vzít? Využijte jednoduše toho, co již dávno používáte v marketingu. Vaše poslání.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Persóna kandidáta aneb jak si udělat jasno o své cílovce

Kdo chce hledat žaludy, měl by alespoň vědět, že rostou v dubovém lese. Stejně tak zaměstnavatel,…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Zaklínadlo jménem Talent Acquisition

V poslední době kam vlezu, tam na mne vyskočí Talent Acquisition. Je to jak zaklínadlo. Všichni o…

Číst více
 
Jiří Landa / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Jak držet v náboru krok s těmi nejlepšími?

Talent Acquisition, tedy nábor talentů, je mezi HRisty a recruitery stále intenzivněji skloňovaným…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Ambasadoři značky Ambiente – rozhovor s Hankou Smítalovou

Za značkou Ambiente stojí především „Ambi lidé“. O tom, jak společnost tyto lidi získává a jak z…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

Kdo napeče lépe než pekaři?

Srdečně Vás zveme na decentní vánoční večírek k nám do pekárny.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Program doporučení – proč vůbec a jak lépe?

Zdá se, že programy doporučení jsou fenoménem současnosti. Všichni o nich mluví, jedna firma za…

Číst více

Předchozí 1 6 12 13 14 15 16 17 18 19 22 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.