Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Římské legie a dnešní nábor - historie se opakuje

Nábor lidí do firem je velkým tématem současnosti, živou disciplínou, ve které dochází k řadě změn…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Moje zaměstnání je Bullshitjob

Realitní makléř, konzultant podnikového poradenství, investiční bankéř: jsou to šašci kapitalismu,…

Číst více
 
/ Akce / 28. 4. 2020

Umíte se zakousnout do práce? aneb veletrh práce Profesia days očima studentky VŠE

Veletrh práce Profesia days, který se letos konal 12. a 13. 10. v Letňanech, nabídl mnohem více,…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Náborová videa NN – jak jsme je točili a jak jsme se zase poučili

S videy se v komunikaci firem s kandidáty doslova roztrhl pytel. Zdaleka ne všechna jsou ale ke…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Usnadněte lidem stěhování za prací

Společnost King patří mezi úspěšné vývojáře her. Jejich Candy Crush Saga krátí dlouhé chvíle…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Employer Branding Workshop – dvoudenní nalejvárna

Dokážete získávat do vaší firmy správné lidi, zapalovat je a neztrácet? Ukážeme vám jak na to!

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Workshop Employer Branding – jednodenní průlet

Dokážete získávat do vaší firmy správné lidi, zapalovat je a neztrácet? Ukážeme vám jak na to!

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Jak jsme pekli představení AspectWorks

Rychle. Jednoduše. A hlavně, aby v představení AspectWorks bylo to, co je pro kandidáty, tedy mladé…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Kde chybí „produkt“, Employer Branding to nezachrání

Pokud jde o nábor zaměstnanců, jsou firmy většinou bezradné. A nic na tom nezměnil ani Employer…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele – Správné kroky na začátku

Ve druhém dílu seriálu vás seznámím s kroky, které je dobré udělat na začátku projektu.

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Dílek k dílku: Employer Branding jako dánská stavebnice

Elíze je devět let. Je to moje sestřenice a sem tam na mě padne hlídání. Dneska si už můžeme…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Obchod jako služba

Až půjdu do důchodu, rád bych svým vnoučatům vyprávěl o tom, jak se obchod přerodil v něco více…

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

BrandBook – co by o vás měli lidé vědět

Jak srozumitelně představit firmu jako zaměstnavatele kandidátům i vlastním zaměstnancům? Začněte…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Co ve skutečnosti chtějí Mileniálové v práci?

Miliardový poradenský byznys kolem Mileniálů - zástupců generace Y - je neuvěřitelný, nafoukaný a…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Volvo: vyrobeno lidmi

Nemám auto, nechci ho, ale kdybych někdy změnil názor, vybral bych si Volvo. Má vlastnosti, které…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

From 0 to 97 great young talents in 4 months

Case study how an automotive company Faurecia increased company awarness and attracted 170…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Dovednosti, bez kterých nové zaměstnance nezískáte

Všechno kolem nás se mění. Byznys modely a jejich dynamika, pracovní módy generací X, Y, Z,…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Obsah náborové komunikace vám leží u nohou

Lámete si hlavu s tvorbou obsahu pro účely náborové komunikace a máte zaměstnanecký časopis nebo…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele – Přínosy a měření

V prvním dílu se rovnou dočtete, jaké má značka zaměstnavatele přínosy a jak je můžete měřit.

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Jak jsme pekli program doporučení společnosti IFE

Nejlepšími náboráři firmy jsou její vlastní zaměstnanci. Vědí, co společnost dělá, jaké to je v ní…

Číst více

Předchozí 1 7 11 12 13 14 15 16 17 20 26 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.