Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Workshop Employer Branding – jednodenní průlet

Dokážete získávat do vaší firmy správné lidi, zapalovat je a neztrácet? Ukážeme vám jak na to!

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Jak jsme pekli představení AspectWorks

Rychle. Jednoduše. A hlavně, aby v představení AspectWorks bylo to, co je pro kandidáty, tedy mladé…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Kde chybí „produkt“, Employer Branding to nezachrání

Pokud jde o nábor zaměstnanců, jsou firmy většinou bezradné. A nic na tom nezměnil ani Employer…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele – Správné kroky na začátku

Ve druhém dílu seriálu vás seznámím s kroky, které je dobré udělat na začátku projektu.

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Dílek k dílku: Employer Branding jako dánská stavebnice

Elíze je devět let. Je to moje sestřenice a sem tam na mě padne hlídání. Dneska si už můžeme…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Obchod jako služba

Až půjdu do důchodu, rád bych svým vnoučatům vyprávěl o tom, jak se obchod přerodil v něco více…

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

BrandBook – co by o vás měli lidé vědět

Jak srozumitelně představit firmu jako zaměstnavatele kandidátům i vlastním zaměstnancům? Začněte…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Co ve skutečnosti chtějí Mileniálové v práci?

Miliardový poradenský byznys kolem Mileniálů - zástupců generace Y - je neuvěřitelný, nafoukaný a…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Volvo: vyrobeno lidmi

Nemám auto, nechci ho, ale kdybych někdy změnil názor, vybral bych si Volvo. Má vlastnosti, které…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

From 0 to 97 great young talents in 4 months

Case study how an automotive company Faurecia increased company awarness and attracted 170…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Dovednosti, bez kterých nové zaměstnance nezískáte

Všechno kolem nás se mění. Byznys modely a jejich dynamika, pracovní módy generací X, Y, Z,…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Obsah náborové komunikace vám leží u nohou

Lámete si hlavu s tvorbou obsahu pro účely náborové komunikace a máte zaměstnanecký časopis nebo…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele – Přínosy a měření

V prvním dílu se rovnou dočtete, jaké má značka zaměstnavatele přínosy a jak je můžete měřit.

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Jak jsme pekli program doporučení společnosti IFE

Nejlepšími náboráři firmy jsou její vlastní zaměstnanci. Vědí, co společnost dělá, jaké to je v ní…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Employer Branding mezi tulipány

Čtyři roky po sobě mezi nejlepšími zaměstnavateli Nizozemska, 400 nových lidí za dva roky a…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Nábor je mrtev

Pojďme se spolu podívat do minulosti, do doby, kdy Nábor vládnul světu získávání zaměstnanců do…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

HR Marketing podle plánu – II. díl

Dobrý plán postavený na důvěryhodných datech je základem úspěšného HR marketingu a s ním spojené…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

How is an employer brand baked in the BrandBakers bakery

Come peek under the Bakers' hands and look into the step by step process of building an employer…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Investice do HR marketingu a Employer Brandingu v ČR rostou

Loni zvýšilo investice do HR marketingu 27 procent firem, letos náklady porostou hned v polovině…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Nadšený personalista nestačí, Employer Branding musí podporovat vedení firmy

Změny v očekáváních, nové byznys modely a komunikační kanály. Trh práce se výrazně mění a firmy…

Číst více

Předchozí 1 7 9 10 11 12 13 14 15 18 23 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.