Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

BrandBook – co by o vás měli lidé vědět

Jak srozumitelně představit firmu jako zaměstnavatele kandidátům i vlastním zaměstnancům? Začněte…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Co ve skutečnosti chtějí Mileniálové v práci?

Miliardový poradenský byznys kolem Mileniálů - zástupců generace Y - je neuvěřitelný, nafoukaný a…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Volvo: vyrobeno lidmi

Nemám auto, nechci ho, ale kdybych někdy změnil názor, vybral bych si Volvo. Má vlastnosti, které…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

From 0 to 97 great young talents in 4 months

Case study how an automotive company Faurecia increased company awarness and attracted 170…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Dovednosti, bez kterých nové zaměstnance nezískáte

Všechno kolem nás se mění. Byznys modely a jejich dynamika, pracovní módy generací X, Y, Z,…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Obsah náborové komunikace vám leží u nohou

Lámete si hlavu s tvorbou obsahu pro účely náborové komunikace a máte zaměstnanecký časopis nebo…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele – Přínosy a měření

V prvním dílu se rovnou dočtete, jaké má značka zaměstnavatele přínosy a jak je můžete měřit.

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Jak jsme pekli program doporučení společnosti IFE

Nejlepšími náboráři firmy jsou její vlastní zaměstnanci. Vědí, co společnost dělá, jaké to je v ní…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Employer Branding mezi tulipány

Čtyři roky po sobě mezi nejlepšími zaměstnavateli Nizozemska, 400 nových lidí za dva roky a…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Nábor je mrtev

Pojďme se spolu podívat do minulosti, do doby, kdy Nábor vládnul světu získávání zaměstnanců do…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

HR Marketing podle plánu – II. díl

Dobrý plán postavený na důvěryhodných datech je základem úspěšného HR marketingu a s ním spojené…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

How is an employer brand baked in the BrandBakers bakery

Come peek under the Bakers' hands and look into the step by step process of building an employer…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Investice do HR marketingu a Employer Brandingu v ČR rostou

Loni zvýšilo investice do HR marketingu 27 procent firem, letos náklady porostou hned v polovině…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Nadšený personalista nestačí, Employer Branding musí podporovat vedení firmy

Změny v očekáváních, nové byznys modely a komunikační kanály. Trh práce se výrazně mění a firmy…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

HR marketing podle plánu namísto metody pokus – omyl - 1. díl

Pod tlakem nedostatku správných kandidátů se personalisté často střemhlav vrhají do pro ně zcela…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Pochlubte se Employer Branding videem

Zvykli jsme si na něj a vyhledáváme ho. Stačí kliknout, přehodit nohu přes nohu a konzumovat. Podle…

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Na jakých webech hledáme inspiraci?

Upéct doopravdy fungující značku zaměstnavatele vyžaduje zapáleného klienta, kvalitní podklady, cit…

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Jak přitáhnout řidiče popelářských aut

Mezi profese, ve kterých chybí lidé, patří také řidič náklaďáku. Společnosti AVE jsme pomáhali…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Co je lepší než angažovanost?

Mnoho ředitelů a manažerů sní o vysoké úrovni zapojení svých lidí. Neexistuje ale ještě něco…

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Havel, Holásek & Partners překvapivě neformální

O tom, že první dojem vyvolaný spotřebitelskou značkou nemusí odpovídat tomu, jaká je firma coby…

Číst více

Předchozí 1 6 8 9 10 11 12 13 14 17 22 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.