Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Jak se dělá nábor ajťáků ve velkém?

Povídal jsem si s Kristýnou Wasylkiwovou ze společnosti Tieto o značce zaměstnavatele a náboru…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Atraktivní nabídka zaměstnavatele za dva týdny – případovka ECCO

Vybudovat silnou značku zaměstnavatele trvá léta. Jen vytvoření té správné nabídky pro kandidáty je…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

TED talk #13 - Mínus osm

8 miliónů zaměstnanců bude chybět Německu do roku 2030

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Chci v Tchibu spokojené lidi, kteří přeberou zodpovědnost za fungování firmy

Dobré příklady se mají šířit jako laryngitida. Proto jsem pro vás připravil seriál článků o firmách…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 6

Pár skvělých po-činů z oblasti firemních kultur a značek zaměstnavatelů, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Konference World Employer Branding Day 2018

To nejlepší ze světa employer brandingu ve dvou dnech v Praze

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

S mikrofonem za inspirací, díl druhý

Dalšími řečníky, kteří nás při nedávné konferenci Employer Branding Experience 2017 inspirovali,…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Co to vlastně znamená: HR Marketing x Employer Branding x Advertising

Ptáte se, jaké rozdíly jsou mezi těmito nástroji?

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

S mikrofonem za inspirací, díl první

Popeláři už odvezli poslední konfety po konferenci Employer Branding Experience 2017 a divadlo…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Formální moc versus neformální vliv

Proč je důležité sladit formální a neformální lídry firmy.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Workshop — Atraktivní pracovní inzerát

Za jeden den vás naučíme, jak napsat atraktivní pracovní inzerát.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Poslání vs. zisk

Jak důležitý je v dnešní době účel existence firmy?

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka se buduje zážitkem

Postřehy a inspirace z konference Employer Branding Experience 2017

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Firemní kultura – Davidova zbraň proti Goliášovi

Dokud vám to nebude fungovat uvnitř, za dveřmi vaší kanceláře, nepomůže vám ani nový web ani…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

TED talk #12 - Technologie myšlenek

Možná ta nejdůležitější technologie vůbec, která ovlivňuje důvody, proč pracujeme.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 5

Pár skvělých po–činů z oblasti firemních kultur a značek zaměstnavatelů, na jednom místě.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Z Liberce pro celou Evropu – na lovu jednorožců

Na HR marketingovém projektu na podporu náboru více než dvou stovek specialistů do libereckého,…

Číst více
 
/ Akce / 28. 4. 2020

Komunikace i s "nechtěnými"

Kolikrát jste od známého slyšeli, že už X týdnů čeká na reakci firmy, kam zaslal své CV? A kolikrát…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Kariérní stránky — výkladní skříň vaší značky

Pakliže nemáte dobrý produkt, jasnou a jedinečnou nabídku, sklo výlohy leštit nemusíte.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele – Vytyčení ideálu značky

Chcete-li budovat značku zaměstnavatele, potřebujete cíl, ke kterému můžete směřovat.

Číst více

Předchozí 1 7 8 9 10 11 12 13 14 20 26 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.