Employer Branding konference roku
Employer Branding Experience 2019. Tahle konference zraje jak víno. Letos je opravdu na co se těšit…
Číst víceJak to, že například Apple je tak inovativní? Přitom jsou pouze firmou, která prodává počítače jako kdokoliv jiný. Mají přístup ke stejně talentovaným lidem, stejným úřadům, stejným konzultantům, stejným médiím. Tak proč se zdá, že se v něčem liší? Nebo proč zrovna bratři Wrightové byli ti, kteří dokázali uskutečnit pilotem řízený let, když existovali jiné týmy, které byly lépe kvalifikované, lépe financované a nedosáhly kontrolovaného letu člověka, zatímco bratři Wrightové ano.
Ve hře je ještě něco jiného. Jak se ukázalo, všichni velcí a inspirativní vůdcové a organizace na světě (ať už je to Apple nebo bratří Wrightové), všichni smýšlejí a komunikují úplně stejným způsobem a to přesně opačně, než všichni ostatní. Je to ta nejjednodušší myšlenka na světě - věří tomu, co dělají a hlavně vědí proč dělají to co dělají.
Simon Sinek říká „lidé si nekupují to co děláte; ale proč to děláte“.
Dámy a pánové,
Simon Sinek: Jak velcí vůdci inspirují k akci (18:05)
Employer Branding Experience 2019. Tahle konference zraje jak víno. Letos je opravdu na co se těšit…
Číst vícePojďme se podívat na čísla. Vyplatí se investovat do lidí, firemní kultury, značky zaměstnavatele a…
Číst víceUpéct doopravdy fungující značku zaměstnavatele vyžaduje zapáleného klienta, kvalitní podklady, cit…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.