Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Inspirace ze světa náborové komunikace

Hovoří o náboru talentovaných uchazečů, perou se s motivací seniorních zaměstnanců. Lákají však téměř unifikovaně na hromady benefitů, moderní kanceláře, nadnárodní prostředí, občas přidají home-office. To podstatné jim však uniká.

Rozhlédli jsme se proto po světě, jak to dělají jinde. Vybíráme několik příkladů náborové komunikace z hlediska obsahu, formy a použitých komunikačních prostředků, které oslovují uchazeče jinak. Způsobem, který nám rezonuje. 

Zde jsou naše tipy na praktických ukázkách.

 

1) Přibližte kandidátům svou firemní kulturu dříve, než vstoupí do vašich dveří

 

Více na: odkaz: http://www.wholefoodsmarket.com/careers/

 

2) Nechte promluvit vlastní lidi o tom, jaké to je pro vás pracovat

Více najdete na: http://www.salesforce.com/company/careers/about.jsp

 

Více najdete na: http://www.starbucks.com/careers

 

3) Vysvětlete, v co věříte - vaše hodnoty

 

Více najdete na: http://www.apple.com/jobs/us/

 

4) Ukažte, jak se vaše hodnoty projevují v praxi

 

5) Umístěte odkaz na pracovní příležitosti na vašem webu tak vysoko, jak to jen cítíte

 

6) Představte váš tým, lidi, kteří pro vás pracují

 

7) Pochlubte se vašimi jedinečnými benefity originální cestou

8) Zapojte do prostředků náborové komunikace sociální sítě. Promyšleně!

O nejlepších náborových facebook profilech se můžete dočíst zde.

Dále si přečtěte:

Lesk a bída náborové komunikace

Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?

Mít neznamená žít. Jak na firemní hodnoty?

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.