Společný cíl, za kterým všichni jdou
If you have visions, go to the doctor. Nebo taky věta, která může spojit celou firmu.
Číst víceVýběr řečníků je pro nás každoročně zcela zásadní. Nechceme vám jen naservírovat zvučná jména velkých značek. Vybíráme lidi, kteří tím, jak Employer Branding ve svých firmách dělají, vybočují z davu, jsou něčím výjimeční a stojí za nimi kus pořádné práce.
Z letošního výběru máme opravdu velkou radost.
Veronika Horáková z Airbak se s vámi podělí o to, jak definovat Employer Value Proposition a jak budovat na stejných základech značku u zákazníků, zaměstnanců i kandidátů.
Dominika Mýtná a Slaven Ilčić z Eylevel, což je mimochodem úžasná firma, která navrhuje a realizuje interiéry prodejen značek, jako je Adidas, budou povídat o tom, jak budují silnou firemní kulturu na jasně definovaných hodnotách.
V Tesena pak vytvořili pro potřeby onboardingu úžasnou hru, jejímž prostřednictvím nováčci poznávají firemní kulturu. O tom, jak hra funguje a co Teseně přináší, nám něco řeknou Martin Veselka a Klára Siegelová.
Kdo by si nevšiml, že McDonald’s umí výborně pracovat s různými typy (my říkáme personami) kandidátů, zaujmout je a předkládat jim pro ně relevantní nabídku. O tom, jak to dělají bude přednášet Rastislav Tesár.
Jirka Landa z BrandBakers se bude věnovat značkové komunikaci a HR marketingu. Jak komunikovat s kandidáty, abychom si nejen získali jejich pozornost, ale aby také rozuměli tomu, co jsme zač a dokázali si sami sebe představit v roli našeho zaměstnance.
Témata i obsah jednotlivých přednášek jsme se spíkry pečlivě ladili tak, aby do sebe zapadala a vy jste si odnesli ucelený obrázek.
Protože nám standardní formát konference přišel málo interaktivní, připravili jsme ve spolupráci s holkama a klukama z Develor, kteří jsou partnerem konference, i 6 workshopů. V dopolední části konference se můžete přihlásit na jeden z nich a v odpolední části jakbysmet. Věříme, že přednášky a workshopy, které spolu tematicky korespondují, do sebe výborně zaklapnou a vy budete odcházet nejen inspirováni, ale získáte i reálnou představu jak na to. Na workshopy se budete hlásit přímo na konferenci.
Hledali jsme hledali, abychom se nakonec rozhodli opět pro La fabriku, která se nám minulý rok velmi osvědčila. Pro ty, co nevědí, jedná se o moc příjemný prostor v pražských Holešovicích, v ulici Komunardů 10.
Kapacita je jen 200 účastníků, proto si svou vstupenku objednejte co možná nejdříve.
Těšíme se na Vás!
BrandBakers a Develor.
If you have visions, go to the doctor. Nebo taky věta, která může spojit celou firmu.
Číst víceVyzpovídal jsem Veronikou Horákovou, jak budují značku zaměstnavatele v Air Bank.
Číst vícePořád slyšíme, jak je těžké motivovat zaměstnance, když máme poškrtané budgety.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.