Autor: Petr Hovorka Nezařazeno 28. 4. 2020

Otevřené workshopy: Employee Experience & Candidate Experience

Žádná značka nevznikla na papíře nebo v excelovské tabulce. Značky se budují zážitkem. Připravili jsme zcela novou, trojdílnou sérii otevřených workshopů, která staví na tom, že si jednotlivé nástroje vyzkoušíte a zažijete na vlastní kůži.

Takže – co se naučíte? Nejdříve se trochu sladíme v náhledu na dané téma. Začneme základy. Co je to značka, jaké má přínosy, jak je možné ji měřit. Nahlédneme do motivací lidí, seznámíme vás s nej-trendy a naučíme vás vytvořit Employer Value Proposition – ideální pozici značky zaměstnavatele. Na druhém workshopu se společně ponoříme do designování zážitku zaměstnanců (Employee Experience) jako prostředku k naplnění vytyčeného ideálu značky zaměstnavatele. Na závěr, v rámci 3. workshopu, vás naučíme popsat si jednotlivé skupiny kandidátů, designovat náborový proces (Candidate Experience) a bez příkras se prodat se na trhu práce jako atraktivní zaměstnavatel – dělat poctivý HR marketing.

Pořadí workshopů je záměrné. Nejdříve je dobré vědět, jakým zaměstnavatelem chcete být, následně na tom trpělivě pracovat uvnitř firmy a teprve poté se jít prodat na trh práce. Jednotlivé workshopy na sebe navazují volně. Můžete se tedy zúčastnit kteréhokoli z workshopů samostatně.

Co, kdy, kde, kdo a za kolik?

1. Employer branding & HR marketing – Základy & definování EVP 

středa 3. 4., více informací (bude doplněno) + registrace                                                                     

workshop vedou Petr Hovorka & Jiří Landa (BrandBakers)

2. Employer branding – Budování značky zaměstnavatele uvnitř firmy

středa 10. 4., více informací (bude doplněno) + registrace​                                    

workshop vedou Petr Hovorka & Magda Hájková (HR manažerka)

3. HR marketing – Budování značky zaměstnavatele na trhu práce

středa 17. 4., více informací (bude doplněno) + registrace

workshop vedou Jiří Landa & Petra Nulíčková (Alza)

  • Registrace: kontaktní formulář
  • Místo: Prostor 8, Šmilovského 1437/8, Praha 2-Vinohrady, mapa
  • Cena: 1 = 6 840 Kč, 2 = 11 780 Kč, 3 =  14 860 Kč, bez DPH
  • Cena pro firemní tým: 1. účastník platí 100%, 2. účastník 80%, 3. účastník 50%
  • Maximální počet účastníků je 16

Informace k registraci, místu konání apod.: Kateřina Nárožná, katerina.narozna@brandbakers.cz, +420 721 337 269

Informace k programu, cvičením apod.: Petr Hovorka; petr.hovorka@brandbakers.cz, +420 602 271 011

Co říkají o workshopech účastníci:

"Inspirativní setkání se spoustou doporučení, jak EB dělat i nedělat. Oceňuji otevřenost a sdílení praktických zkušeností."

"Trefný a konkrétní workshop o tom, co všichni tak trochu tušíme, ale možná nevím, jak ohledně EB začít, jak ho implementovat a jak vydržet." Tomáš/Quantlane

"Krásne upečené, chrumkavé, voňavé, chutné. Čas využitý maximálne. Veľa konkrétnych príkladov. Určite odporúčam ​ľuďom, ktorí majú chuť začať strategicky riešiť EB vo firme." Andrea/Fpt Slovakia

"Děkuji za příjemný workshop plný praktických tipů. Mám mnoho nápadů, co bychom u nás mohli změnit."

Těšíme se na Vás!

Petra Nulíčková * Magda Hájková * Petr Hovorka * Jirka Landa

 

Kromě otevřených workshopů nabízíme také celofiremní. Více se o nich dočtete zde a rychlí přehled najdete níže.​

Dostávejte naše nejlepší články každý měsíc do e-mailu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.