Tak už konečně začněte!
Přečtěte si, jak firmy vykročují ke změně a stávají se úspěšnějšími díky lidem.
Číst víceVážení personalisté, pojďme i letos společně zjistit, jaké přístupy a nástroje mají v Employer Brandingu budoucnost a které jsou naopak minulostí. Jaké části náboru jsou nejobtížnější a které náborové prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost kampaní a jaké přínosy Employer Brandingu a HR marketingu vnímají firmy nejčastěji?
Na vašich názorech to stojí. A možná vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše vám nezabere více než 15 minut času.
Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že se s vámi o výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, podělíme na začátku května.
• Trendy Employer Brandingu v ČR 2018
V dotazníku používáme dva termíny: Employer Branding a HR marketing. Pojďme si je proto nejprve společně pořádně vysvětlit.
Employer Branding (budování značky zaměstnavatele) je souborem aktivit, které mají za cíl zajistit, že se vaše společnost stane ještě lepším partnerem lidí —zaměstnavatelem — než byla doposud. Jedním z nástrojů budování značky zaměstnavatele je stanovení její ideální pozice prostřednictvím Employer Value Proposition (EVP).
HR marketing je souborem aktivit, které představují to nejlepší, co ve vaší společnosti máte a můžete jako zaměstnavatel lidem nabídnout. Základním nástrojem je plán marketingové komunikace zahrnující popis cílových skupin, nabídku, obsah a jeho formu, komunikační prostředky a kanály.
Employer Branding společnosti a jejich firemní kultury formuje, zatímco HR marketing společnosti představuje. V ideálním případě by měl HR marketing navazovat na strategii značky zaměstnavatele.
Přečtěte si, jak firmy vykročují ke změně a stávají se úspěšnějšími díky lidem.
Číst víceZeptali jsme se řečníků konference Brand Mixer, co pro ně značka znamená.
Číst víceProč je důležité sladit formální a neformální lídry firmy.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.