Autor: Petr Hovorka Nezařazeno 28. 4. 2020

Workshop: Employer Branding Essentials & Best Practice

Pro vás, kteří odpovídáte ANO, jsme připravili zbrusu nový Employer Branding workshop. Spojili jsme síly s Kristýnou Wasylkiwovou, ex-employer branding manažerkou ostravské IT společnosti Tieto a současnou employer branding manažerkou tiskárny FINIDR (přečtěte si náš rozhovor s Kristýnou na téma přitahování ajťáků ve velkém) a připravili obsah, který vám ukáže jak strategickou tak praktickou část budování značky zaměstnavatele. Samozřejmě nebudou chybět úkoly, na kterých si vyzkoušíte vytvořit DNA vaší značky zaměstnavatele.

Chcete-li být schopni v budoucích letech, kdy bude počet lidí na trhu práce trvale klesat a nezaměstnanost se limitně blížit nule, přitahovat dostatečný počet správných lidí, zvyšovat jejich zapojení a snižovat nežádoucí fluktuaci, přijďte se naučit recept, který vám s tímto nelehkým úkolem může pomoci.

Co si z workshopu odnesete?

  1. naučíme vás, jak popsat ideál značky zaměstnavatele a vytvořit atraktivní nabídku (zatím čtěte zde),
  2. poradíme vám, jaké kroky udělat na úplném začátku (zatím čtěte zde), 
  3. nasdílíme s vámi naše zkušenosti, jak ideál značky budovat uvnitř společnosti a jak představit vaši nabídku kandidátům na trhu práce,
  4. ukážeme vám, jaké má značka přínosy a jak je měřit (zatím čtěte zde),
  5. předložíme vám pádné argumenty, díky kterým si před šéfem dokážete obhájit rozpočet na budování značky zaměstnavatele,
  6. seznámíme vás s úspěšnými značkami zaměstnavatelů a příklady toho, jak to dělají. 

Rámcový program

  • Co je Employer Branding? Chceme, nechceme, potřebujeme? Pohled do zákulisí.
  • Začínáme? Pokračujeme? Bloudíme? Kde jsme a kam se chceme dostat.
  • Existuje univerzální cesta, která funguje pro všechny? Jak na to a co za to.
  • Jsme v tom sami nebo společně? Nezacykleme se v kruhu.
  • Funguje nám to? Plán versus realita.

Kdy, kde a za kolik?

  • Místo, termín a cena:  
    • PRAHA: čtvrtek 8. 11. 2018,
    • Cena: 6 440 Kč bez DPH
    • Místo: někde v Praze, upřesníme podle počtu účastníků (max. 24)
  • Délka a program: od 9:00 do 16:30 hodin, detailní program
  • Cena pro firemní tým: 1. účastník platí 100%, 2. účastník 75%, 3. účastník 25%
  • Platba: Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moci workshopu zúčastnit a dáte nám vědět alespoň 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku zpět.
  • Informace: katerina.narozna@brandbakers.cz
  • Registrace: využijte prosím tohoto formuláře
  • Na míru: tento workshop umíme připravit také na míru vaší firmě (55 000 Kč). Výhoda workshopu na míru je jednoduchá: zatímco účastníci otevřeného workshopu (z různých firem) se naučí postup, účastníci workshopu na míru (z jedné firmy) odejdou s konkrétními řešeními pro vlastní firmu.

Jak se workshop líbil posledním účastníkům?

„Inspirující, motivující, svěží, chytří, s nadhledem.”

Jana Šťastná, Preciosa

Díky za vyhození ze zajetých kolejí! Každé nestereotypní přemýšlení nakopne moji kreativitu a dneska se to parádně povedlo.“ 

Michala Stražovská, ZOOT

„Veľmi inšpiratívny workshop = kopa nových znalostí. Velmi oceňujem praktické úlohy -> reálná možnosť sa zamyslieť nad Employer Brandingom vlastnej společnosti a cez aktivity nachádzať odpovede na naše otázky – problémy. Veľa príkladov ako to robia iní -> varieta a inšpirácia. Workshop působí ako brainstorming -> zrázu má člověk nové nápady, resp. nový pohlad na problém. Skvelá organizácia – hravý prístup, skvelá atmosféra :-)“

Katarina Bilikova, Kistler Bratislava

Verbalizovali ste mi to, čo som už tušila, ale nevedela, ako na to. Workshop mi poskytol nástroje a ingredience, ako upiecť správne chrumkavý náborový inzerát. Vďaka.“ 

Monika Korísteková, dm drogerie markt 

Celkově hodnotíme workshop velmi pozitivně, naplnil naše očekávání a potvrdili jste, že jste odborníky v oboru.”

Kateřina Chvátalová, Quadient 

Kdo vás workshopem provede?

Kristýna Wasylkiwová

https://www.linkedin.com/in/kristynawasylkiwova/

“Má práce je mým koníčkem,” to tvrdí Kristýna, která se marketingem a Employer brandingem zabývá přes 10 let. V životě se řídí myšlenkou, že limity existuji jen v naších hlavách a že s humorem jde všechno líp. Je fascinována nekonečnými možnostmi a výzvami, které chtějí být při budování značky zaměstnavatele objeveny, pojmenovány a v lepším případě i „vyřešeny“.  Nic se ale neděje samo. Vše je o lidech. Ti tvoří firmu, její kulturu. Kristy to ví, a proto se nejen v práci, ale i v osobním životě řídí především intuicí, selským rozumem a principem 3L – o Lidech, s Lidmi, pro Lidi. Ne nadarmo se říká: „Lidé mohou existovat bez firmy, ale firma bez lidí nikoliv.“ Ze zákulisí: Má slabost pro brownies a ujíždí na adrenalinu ;-)

 

Petr Hovorka

cz.linkedin.com/in/petrhovorka1

Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy — s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů — spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.

 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.