Ptejte se na angažovanost, až když máte vizi
Do té doby je to jen hra (bez cíle).
Číst vícePředstavte si svou značku - tedy její ideál - jako pana BRANDa nebo paní BRANDovou. Značka je živá bytost. Stejně jako člověk, kterého hledáte a se kterým budete ve firmě žít, spolupracovat, sdílet úspěchy i prohry, dýchat jeden vzduch a sledovat společné cíle. Značka má své DNA, věří v určité hodnoty, má svou osobnost, nějak vypadá a mluví, je něčím jedinečná. Lidé k ní něco cítí a něco si o ní myslí. S vaším novým zaměstnancem je to zrovna tak. A tak je ideál vaší značky současně také ideálem člověka, kterého hledáte.
Celý článek naleznete na HR Kavárně zde.
A jaký je Váš názor? Podělte se s námi. Pakliže Vás článek zaujal, prosíme lajkujte a šiřte. Děkujeme!
Dále si můžete přečíst:
Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete
Mission statement. Bla, bla, bla nebo důvod, proč vstát ráno z postele?
Do té doby je to jen hra (bez cíle).
Číst vícePane, pojďte si hrát. I v oblasti human relations si můžeme hrát!
Číst víceLoni zvýšilo investice do HR marketingu 27 procent firem, letos náklady porostou hned v polovině…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.