Autor: Ondřej Pokorný Nezařazeno 28. 4. 2020

Pochlubte se Employer Branding videem

Boj o talenty prý skončil.

Talent zvítězil.

Aby firma zaujala kvalitního kandidáta, musí mu ve správný moment předložit autentický obsah a využít k tomu atraktivní formu. Když se jí to nepodaří, skončí talentovaní lidé u úspěšnější konkurence. Kombinace sociálních sítí a videa je stále populárnější a řada firem investuje do natáčení Employer Branding videí.

V pekárně jsme se před časem zamýšleli nad správným přístupem. Dělají to firmy budující značku zaměstnavatele dobře? Dokáží si jasně stanovit, pro koho video natáčí a jaké má být jeho poselství? Má firma jako zaměstnavatel spíše informovat, nebo bavit a inspirovat?

Brzy zjistíme, jaké firmy se v Česku a na Slovensku umí prezentovat jako zaměstnavatel úplně nejlépe.

Golden Clip Awards 2016 nabídne inspiraci a 16. června v Bratislavě ocení ty nejlepší.

Odborníci na budování značky zaměstnavatele posoudí jak technickou náročnost zpracování, kreativitu a dopad videa na cílové skupiny, tak obsah, který podle nás dokáže ve stále tvrdší konkurenci doopravdy zaujmout.

Připravili jste Employer Branding video i vy? Do konce května ho můžete na webu ankety přihlásit do soutěže.

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.