Ptejte se na angažovanost, až když máte vizi
Do té doby je to jen hra (bez cíle).
Číst víceBoj o talenty prý skončil.
Talent zvítězil.
Aby firma zaujala kvalitního kandidáta, musí mu ve správný moment předložit autentický obsah a využít k tomu atraktivní formu. Když se jí to nepodaří, skončí talentovaní lidé u úspěšnější konkurence. Kombinace sociálních sítí a videa je stále populárnější a řada firem investuje do natáčení Employer Branding videí.
V pekárně jsme se před časem zamýšleli nad správným přístupem. Dělají to firmy budující značku zaměstnavatele dobře? Dokáží si jasně stanovit, pro koho video natáčí a jaké má být jeho poselství? Má firma jako zaměstnavatel spíše informovat, nebo bavit a inspirovat?
Brzy zjistíme, jaké firmy se v Česku a na Slovensku umí prezentovat jako zaměstnavatel úplně nejlépe.
Golden Clip Awards 2016 nabídne inspiraci a 16. června v Bratislavě ocení ty nejlepší.
Odborníci na budování značky zaměstnavatele posoudí jak technickou náročnost zpracování, kreativitu a dopad videa na cílové skupiny, tak obsah, který podle nás dokáže ve stále tvrdší konkurenci doopravdy zaujmout.
Připravili jste Employer Branding video i vy? Do konce května ho můžete na webu ankety přihlásit do soutěže.
Do té doby je to jen hra (bez cíle).
Číst víceMáme za sebou první pětiletku! Tak pojďme pěkně údernicky rovnou k věci a podívejme se spolu do HR…
Číst víceCelodenní Workshop věnovaný pilířům úspěšného HR Marketingu
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.