Náborová videa: punk s lidskou tváří
O videích v náborové komunikaci jsme psali už před časem a přidali jsme tehdy i pár tipů, jak na to…
Číst víceVážení personalisté, pojďme společně i letos zjistit, jaké přístupy a nástroje v HR marketingu a Employer Brandingu mají budoucnost a jaké jsou naopak pasé. Jaké oblasti v náboru jsou nejobtížnější a které prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost a jaké přínosy mají HR marketingové aktivity nejčastěji?
Na Vašich názorech to stojí. A možná Vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše Vám nezabere více než 15 minut času.
Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s Vámi výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, nasdílíme do konce dubna.
Za konzultaci a pomoc při přípravě výzkumných otázek chceme poděkovat: Hance Smítalové, Veronice Hlaváčové, Pavlu Puffovi, Evě Vacíkové, Janě Kořínkové a Veronice Gangurové. Celý výzkum pak organizuje a zajišťuje naše nová kolegyně Zuzka Stroblová. Všem velké díky!
Závěrem nám dovolte vysvětlení dvou pojmů, které ve výzkumu používáme - HR marketingu a Employer Brandingu.
O videích v náborové komunikaci jsme psali už před časem a přidali jsme tehdy i pár tipů, jak na to…
Číst víceV době po pandemii může být vize tím, co lidi semkne a firmy nastartuje k růstu.
Číst víceUpéct doopravdy fungující značku zaměstnavatele vyžaduje zapáleného klienta, kvalitní podklady, cit…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.