Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Workshopy o Employer Brandingu v Bratislavě!

Programy našich workshopů jsou sestaveny tak, abyste si z nich odnesli tipy a postupy, které můžete hned druhý den začít používat a stát se úspěšnějším HR marketérem. Žádnou atomovou vědu od nás nečekejte. Na workshopech se lecos dozvíte, ale taky si to odpracujete. Workshopy jsou připraveny podle ověřeného receptu naší pekárny: 1/3 teorie + 1/3 příkladů + 1/3 cvičení.

Maximální počet účastníků workshopu jednoho workshopu je 15. Jde nám totiž o to, abyste si z workshopu skutečně něco odnesli. Na přestávky, kávu, croissanty a společný oběd myslíme také :) 

Každý z workshopů můžeme připravit také pro Vaši společnost na míru a v termínu, na kterém se dohodneme.

 

9. 3. 2016 EMPLOYER BRANDING

Tento jednodenní workshop je takovým úvodem do budování zaměstnavatelské značky.

S čím budete odcházet?

  • rozumím přínosům zaměstnavatelské značky
  • vím, jak si vybojovat rozpočet
  • mám jasno v tom, co to značka zaměstnavatele je, co umí a co neumí
  • chápu, jaké ingredience budu potřebovat
  • znám postup, jak se značka peče a jak můžu začít

Co si sami vyzkoušíte?

  • Identifikujete - proč vaše společnost existuje, proč máte své místo na slunci,
  • Zjistíte - co zaměstnancům nabízíte, proč by k vám měl jít někdo pracovat.

 

10. 3. 2016 ATRAKTIVNÍ NÁBOROVÝ INZERÁT

Na tomto workshopu se s Vámi zase podělíme o recept, jak vytvořit atraktivní inzerát a přilákat tak více správných lidí.
Bude to sice dřina, ale Vaše inzeráty budou pak jako magnet pro oči lidí z vašich řad. 

S čím budete odcházet?

  • vím, jaké ingredience mám do inzerátu přimíchat
  • znám postup, jak napsat inzerát pro oči cílové skupiny
  • vím, jak psát inzeráty atraktivně a přitom nekecat

Co si sami vyzkoušíte?

  • Vytvoříte jednotlivé komponenty atraktivního náborového inzerátu
  • Navrhnete náborový banner a napíšete úderný text pro sociální sítě

 

Jak se přihlásit, kolik si připravit a kam pak na workshop přijít?

Cena jednoho workshopu činí 249 €. Pro ty, kteří se zúčastní obou workshopů, máme speciální cenu 470€.

Pro registraci, prosím, využijte tohoto formuláře.

Pokud byste měli jakékoliv dotazy, napište/zavolejte Zuzaně na zuzana.stroblova@brandbakers.cz nebo +420 606 458 555. Ráda Vám na dotazy odpoví!

Jakmile se zaregistrujete, zašleme Vám fakturu a požádáme Vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moci workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme Vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2016.

Bratislava / Maxman Consultants, Gajova 4                                      

 

Kdo vás workshopy provede?

Petr Hovorka, Employer Brand Baker & Managing Partner @ BrandBakerscz.linkedin.com/in/petrhovorka1

Svou cestu k pečení charismatických značek zaměstnavatelů jsem prošplápaval 15 let. Vedl jsem a spoluvlastnil největší české kalendářové nakladatelství, spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, abych nakonec zjistil, že mým po-voláním jsou značky zaměstnavatelů a mé místo je u pekařské pece v BrandBakers. Baví mě byznys, networking a strategie. V pekárně se věnuji především tvorbě značkových strategií a hledám pro pekaře nové výzvy. Pracovní aktivity prokládám rodinou a vychutnáváním života. Někteří o mně říkají, že jsem nenapravitelný gurmán :)

 

 

Zuzana Stroblová, Brand Baker Trainee at BrandBakers; https://cz.linkedin.com/in/zstroblova

K pekařům jsem se přidala teprve nedávno. Studuji magisterský obor na VŠE a zároveň se aktivně podílím na činnosti studentského klubu HR klub. Ráda vkládám energii do projektů, o kterých jsem přesvědčená, že se dělají poctivě a s dobrým úmyslem. Jejichž hlavním posláním není jen generovat zisk, ale hlavně zlepšovat nebo zodpovědně usnadňovat životy lidí. V pekárně se starám o to, aby se lidé na našich akcích bavili a nerušeně nasávali inspiraci. Baterky pak dobíjím v horách, ráda chodím s batohem na zádech a spím pod stanem. 

 

Jak to na workshopech vypadá?

Co o workshopu říkají účastníci?

"Já jsem z workshopu nadšený - obsahově mě tohle téma opravdu zajímá a pan Hovorka na mě udělal 100% dobrý dojem. Podle mě jde za něčím, co cítí jako obecně správné, zaměřuje se na smysluplnost/selký rozum a to, co dělá, má šanci nejenom ho uživit, ale i více kultivovat celý trh - prostě takhle mě to fakt oslovuje. A skutečnost, že jsou i lepší prezentátoři, že některé pozitivně zmíněné společnosti jsou ve skutečnosti dost negativní i to, že nerozdával hotová řešení jako večerníček pohádky je pro mě zcela nepodstatné." Petr Macháček, Danone Nutricia

"Nemám ráda klišé, jsou to pro mě prázdná slova. Hodnoty pekařů z BrandBakers: Opravdovost, Jednoduchost, Skutečný přínos. Klišé, ani náhodou. Já a můj tým se osobně přesvědčil díky Petrovi a Hance, že pekaři přináší opravdová řešení, přestože to není snadné a bez upřímnosti a důvěry to nejde. Pekaři nám ukázali, že náborová komunikace jde dělat jednoduše a chytře. Workshop byl dřina, ale stálo to za to." Miroslava Tlusťáková, Česká pojišťovna

 

Co si můžete k tématu přečíst?

Náboru odzvonilo

Employer Branding není disciplína pro HR

Kdo obstojí na novém trhu práce?

Aktuální trendy HR marketingu v ČR pro rok 2015 (2. ročník)

Nábor se mění v přitahování. Budujte vztahy!

Rovnice přitažlivé náborové komunikace – 1. díl

Prezentace: Na cestě k přitažlivé značce zaměstnavatele

Prezentace: Nábor zaměstnanců jako obchod a marketing

 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.