Jak použít sociální sítě v náboru?
Přinášíme výsledky Social Recruiting Survey, který je nejkomplexnějším výzkumem svého druhu.
Číst víceProgramy našich workshopů jsou sestaveny tak, abyste si z nich odnesli tipy a postupy, které můžete hned druhý den začít používat a stát se úspěšnějším HR marketérem. Žádnou atomovou vědu od nás nečekejte. Na workshopech se lecos dozvíte, ale taky si to odpracujete. Workshopy jsou připraveny podle ověřeného receptu naší pekárny: 1/3 teorie + 1/3 příkladů + 1/3 cvičení.
Maximální počet účastníků workshopu jednoho workshopu je 15. Jde nám totiž o to, abyste si z workshopu skutečně něco odnesli. Na přestávky, kávu, croissanty a společný oběd myslíme také :)
Každý z workshopů můžeme připravit také pro Vaši společnost na míru a v termínu, na kterém se dohodneme.
Tento jednodenní workshop je takovým úvodem do budování zaměstnavatelské značky.
S čím budete odcházet?
Co si sami vyzkoušíte?
Na tomto workshopu se s Vámi zase podělíme o recept, jak vytvořit atraktivní inzerát a přilákat tak více správných lidí.
Bude to sice dřina, ale Vaše inzeráty budou pak jako magnet pro oči lidí z vašich řad.
S čím budete odcházet?
Co si sami vyzkoušíte?
Cena jednoho workshopu činí 249 €. Pro ty, kteří se zúčastní obou workshopů, máme speciální cenu 470€.
Pokud byste měli jakékoliv dotazy, napište/zavolejte Zuzaně na zuzana.stroblova@brandbakers.cz nebo +420 606 458 555. Ráda Vám na dotazy odpoví!
Jakmile se zaregistrujete, zašleme Vám fakturu a požádáme Vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moci workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme Vám celou částku zpět. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu v roce 2016.
Bratislava / Maxman Consultants, Gajova 4
Petr Hovorka, Employer Brand Baker & Managing Partner @ BrandBakers; cz.linkedin.com/in/petrhovorka1
Svou cestu k pečení charismatických značek zaměstnavatelů jsem prošplápaval 15 let. Vedl jsem a spoluvlastnil největší české kalendářové nakladatelství, spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, abych nakonec zjistil, že mým po-voláním jsou značky zaměstnavatelů a mé místo je u pekařské pece v BrandBakers. Baví mě byznys, networking a strategie. V pekárně se věnuji především tvorbě značkových strategií a hledám pro pekaře nové výzvy. Pracovní aktivity prokládám rodinou a vychutnáváním života. Někteří o mně říkají, že jsem nenapravitelný gurmán :)
Zuzana Stroblová, Brand Baker Trainee at BrandBakers; https://cz.linkedin.com/in/zstroblova
K pekařům jsem se přidala teprve nedávno. Studuji magisterský obor na VŠE a zároveň se aktivně podílím na činnosti studentského klubu HR klub. Ráda vkládám energii do projektů, o kterých jsem přesvědčená, že se dělají poctivě a s dobrým úmyslem. Jejichž hlavním posláním není jen generovat zisk, ale hlavně zlepšovat nebo zodpovědně usnadňovat životy lidí. V pekárně se starám o to, aby se lidé na našich akcích bavili a nerušeně nasávali inspiraci. Baterky pak dobíjím v horách, ráda chodím s batohem na zádech a spím pod stanem.
"Já jsem z workshopu nadšený - obsahově mě tohle téma opravdu zajímá a pan Hovorka na mě udělal 100% dobrý dojem. Podle mě jde za něčím, co cítí jako obecně správné, zaměřuje se na smysluplnost/selký rozum a to, co dělá, má šanci nejenom ho uživit, ale i více kultivovat celý trh - prostě takhle mě to fakt oslovuje. A skutečnost, že jsou i lepší prezentátoři, že některé pozitivně zmíněné společnosti jsou ve skutečnosti dost negativní i to, že nerozdával hotová řešení jako večerníček pohádky je pro mě zcela nepodstatné." Petr Macháček, Danone Nutricia
"Nemám ráda klišé, jsou to pro mě prázdná slova. Hodnoty pekařů z BrandBakers: Opravdovost, Jednoduchost, Skutečný přínos. Klišé, ani náhodou. Já a můj tým se osobně přesvědčil díky Petrovi a Hance, že pekaři přináší opravdová řešení, přestože to není snadné a bez upřímnosti a důvěry to nejde. Pekaři nám ukázali, že náborová komunikace jde dělat jednoduše a chytře. Workshop byl dřina, ale stálo to za to." Miroslava Tlusťáková, Česká pojišťovna
Employer Branding není disciplína pro HR
Kdo obstojí na novém trhu práce?
Aktuální trendy HR marketingu v ČR pro rok 2015 (2. ročník)
Nábor se mění v přitahování. Budujte vztahy!
Rovnice přitažlivé náborové komunikace – 1. díl
Prezentace: Na cestě k přitažlivé značce zaměstnavatele
Prezentace: Nábor zaměstnanců jako obchod a marketing
Přinášíme výsledky Social Recruiting Survey, který je nejkomplexnějším výzkumem svého druhu.
Číst víceMožná si lámete hlavu nad tím, čemu věnovat v externím Employer Brandingu pozornost, co do své…
Číst vícePotřeba začít systematicky budovat značku zaměstnavatele se zpravidla rodí z problémů a potřeb,…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.