Autor: Lucie Stoberová Akce 28. 4. 2020

Employer branding guru v Bratislavě!

Co se naučíte a dozvíte o značce zaměstnavatele?

  • Jaká je její důležitost a budoucnost
  • Dozvíte se o nejnovějších poznatcích, trendech a osvědčených postupech v jejím budování
  • Jak zaujmout strategický přístup k jejímu budování a jaký to má vliv na získávání talentů, angažovanost zaměstnanců, zvyšování prodeje a růst společnosti
  • Nahlédnete do světových případových studií světových značek jako adidas Group, Google, IKEA, P & G, Deloitte, L'Oreal, Volvo Cars, Sodexo a LinkedIn
  • Dozvíte se, jakou roli hrají technologie, mobilní a sociální média při investování do vaší značky zaměstnavatele a proč jasně definovaná sociální strategie je rozhodující pro optimalizaci výkonu v podnikatelském prostředí

Kdy a kde se seminář koná?

27. 10. 2015 v hotelu Austria Trend Hotel Bratislava, Vysoká 2A, 811 06  Bratislava [zobrazit na mapě]

Registrace a cena

Bretta Minchingtona na Slovensko přiváží náš kamarád Dalibor Slávik (Slávik & STELL) a HRcomm - sdružení pro řízení a rozvoj lidských zdrojů. Veškeré informace a přístup do registrace najdete zde.

Seminář bude probíhat v angličtině, tlumočení do slovenštiny je zajištěno. 

Kdo je Brett Minchington?

Předseda představenstva/CEO společnosti Brand International (EBI) a jeden z předních světových autorit v oblasti budování značky zaměstnavatele. Jeho celosvětové působení je spojeno s odbornými semináři a přednáškami na téma budování značky zaměstnavatele, které dosud realizoval ve více než 50 městech v 32 zemích světa. V oblasti budování značky zaměstnavatele trénoval tisíce lídrů, včetně mnoha top 500 globálních společností, jako jsou Google, Samsung, Coca-Cola, Nike, Chevron a Toyota. Je celosvětově nejvíce publikovaným autorem v oblasti budování značky zaměstnavatele, působí také jako konzultant pro nadnárodní a globální projekty v oblasti tvorby image společností jako zaměstnavatelů a jako strategický poradce pro agentury zabývající se budováním značky zaměstnavatele. Je autorem knih: "Your Employer Brand ATTRACT-ENGAGE-retain" (2006), která je dostupná ve více než 65 zemích světa,  dále "Employer Brand Leadership - A Global Perspective" (2010) a "Employer Branding & the new world @ work "(2013).

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.