Trendy v českém marketingu pro rok 2014
Již 3. ročník výzkumu marketingových trendů je právě na startu.
Číst víceJedním z typických textů, které v rámci obsahu komunikace našich klientů tvoříme, je příběh společnosti. Společnosti ověnčené řadou úspěchů, působící na trhu po desetiletí, logicky považují téměř každý okamžik své historie za důležitý a hodný sdílení s ostatními lidmi. A tak nezřídka dostáváme podklady v rozsahu několika normo stran textu. Našim úkolem je pak vytvořit čtivý příběh v rozsahu maximálně několika krátkých odstavců. Protože více prostě lidé nebudou číst. Výhodou takto definovaného limitu je, že vás donutí zaměřit se jen na to nejdůležitější. Naše práce má pak podobu jakési destilace, při které text zas a znova zkracujeme, dokud není dostatečně krátký, obsahující jen to skutečně nejdůležitější, co by měli lidé vědět a zapamatovat si. Ne jinak, tomu bylo i u Nutricie, jejíž webové stránky jsme realizovali. Z několika stran popisujících počátky a všechny důležité momenty historie společnosti, jsme touto postupnou destilací vytvořili krátký příběh o několika odstavcích. Přečíst si jej můžete zde.
Lidé mají obrázky rádi a nejspíš se to v blízké době nezmění. Myšlenka či jen pouhá informace bude lidmi přijata mnohonásobně lépe ve formě obrázku, infografiky či komixové scénky nežli v podobě pouhého textu. Dnes a denně si lámeme hlavu nad tím, jak převést do obrázku text tak, aby byl výsledek pro lidi poutavý a zároveň, aby jim byly předány potřebné informace.
Kariérní mapa EY
Společnost EY, jedna z největších konzultantských společností na světě, má velmi propracovaný systém kariérního růstu. Je důležité, aby studenti a absolventi rozuměli tomu, co je v EY čeká – jak mohou ve společnosti růst a co budou v jednotlivých fázích své kariéry dělat a zažívat. Popsat tento systém slovy by bylo na několik stran textu. A to by nebyla pro studenty příliš atraktivní forma. V EY se rozhodli namísto textů vytvořit ilustrovanou kariérní mapu, ve které jsou jednotlivé fáze kariérního růstu popsány sérií obrázků a mikro scének. Mapa slouží zároveň jako podpůrný nástroj k osobní prezentaci např. na veletrzích kariérních příležitostí.
Správný kandidát pro společnost Nutricia
Druhým příkladem toho, jak vizualizovat informace, je popis základních charakteristik správného kandidáta spllečnosti Nutricia. Při tvorbě webu jsme se rozhodli představit požadované charakteristiky správného člověka na několika modelových situacích. Formou ilustrovaných scének je pak kandidátům prezentováno, jak se v konkrétní modelové situaci zachová nesprávný a jak správný člověk, který se hodí do firemní kultury Nutricie. Na představení správného kandidáta Nutricia se můžete podívat zde.
Máte jiné, své vlastní, nápady, jak prezentovat lidem informace tak, aby je byli ochotni přijmout a udržet v hlavě? Dejte své kreativitě prostor. Nic horšího, než prostý text, jistě nevymyslíte.
Dále si přečtěte:
1) Jak nadesignovat a vytvořit perfektní kariérní web
2) Jak udělat přitažlivý náborový leták s opravdovým obsahem?
4) Jak na kariérní web, aneb proč nebýt stoprocentní
5) 5 otázek před natočením atraktivního videa značky zaměstnavatele
Již 3. ročník výzkumu marketingových trendů je právě na startu.
Číst vícePtáte se, jaké rozdíly jsou mezi těmito nástroji?
Číst víceUmíte si ze své práce udělat legraci? Jestli ne, tak Jiří Charvát vám ukáže, že to s lehkou…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.