6 tipů na atraktivnější náborovou komunikaci – 1. díl: Nechte lidi nahlédnout dovnitř.
Všechny firmy chtějí mít skvělé zaměstnance – schopné a talentované lidi, kteří kopou za svou firmu…
Číst víceŽe nás čeká nový pracovní trh, není žádná novinka. Na trhu práce bude v následujících letech výrazně méně ekonomicky aktivních lidí, budou ho utvářet noví kandidáti s jinými preferencemi (zástupci generace Y), v náborové komunikaci se prosadí nové komunikační technologie a nástroje (po-ma-lin-ku se vždy dostávají z marketingu do HR komunikace), na trhu bude nová konkurence "moderních" zaměstnavatelů nabízejících flexibilní pracovní úvazky apod.
Na novém pracovním trhu, se podle mého názoru, nábor změní v přitahování (Recruitment =>>> Attractment), ve kterém budou hrát prim prostředky k budování vztahů, jak se současnými zaměstnanci tak s kandidiáty, svět, ve kterém bude vítězit strategie pull nad strategií push. Nabídka bude v rukách kandidátů, nikoli společností jako tomu bylo dosud. Dramatická změna, že ano?
Tomáš Baťa říkal: "Chcete-li dosáhnout věcí, kterých jste ještě nikdy nedosáhli, musíte začít dělat věci, které jste ještě nikdy nedělali." A jednou z takových nových "věcí" pro získávání zaměstnanců je koncept značky zaměstnavatele.
Začínáme vždy v 9.00 a končíme kolem 16.30. Snídaně je připravena od 8.30.
Bratislavský workshop pořádáme ve spolupráci a na půdě našich přátel ze společnosti Maxman Consultants, kteří pořádají mimo jiné konferenci HRLeaders a bezplatný manažerský vzdělávací program pro studenty Maxman University.
Cena workshopu v Praze činí 8 900 Kč (do konce října 7 500 Kč), vždy bez DPH. Cena workshopu v Bratislavě činí 189 EUR (bez DPH).
Místo si prosím rezervujte u Lucie na lucie.stoberova@brandbakers.cz nebo ji zavolejte na +420 734 259 340.
Kapacita workshopu je 10 účastníků, protože jde především o to, abyste si skutečně něco odnesli. Na přestávky, kávu, croissanty a společný oběd myslím také :) Těším se na vás!
Program workshopu je postaven tak, abyste si z něj odnesli tipy a postupy, které můžete hned druhý den začít používat a stát se úspěšnejším HR marketérem. Žádnou atomovou vědu ode mě nečekejte.
"Nedokážu si nic, co by se dalo zlepšit, nyní představit: pan Hovorka má již v této oblasti velké zkušenosti a to důležité: věnuje se tomu, co dává smysl, a k tomu charisma moderátora. Dokázal nás rozmluvit, ukázal nám možnosti, směr a zejména nás přinutil se zamyslet nad naší HR Mktg strategií, o tom, co vlastně jsme jako firma, co nabízíme vs. jací bychom měli být a na co bychom se při získávání i udržování zákazníků-zaměstnanců měli zaměřit." Barbora Hercíková, Hubert Stüken
"Zajímavě podané od pana Hovorky. Dle jeho výkladu se jednoznačně jedná o zkušeného profesionála, který se opírá o poznatky a zkušenosti z praxe. Hned po odjezdu jsem začal aktivně oslovovat možné uchazeče a držím se základních tří bodů, které představil pan Hovorka, když mluvil o důvodech nástupu do firmy. Jak zaujmout :-) Děkuji...funguje :-)" Zdeněk Stránecký, Swiss Life Select
"Já jsem z workshopu nadšený - obsahově mě tohle téma opravdu zajímá a pan Hovorka na mě udělal 100% dobrý dojem. Podle mě jde za něčím, co cítí jako obecně správné, zaměřuje se na smysluplnost/selký rozum a to, co dělá, má šanci nejenom ho uživit, ale i více kultivovat celý trh - prostě takhle mě to fakt oslovuje. A skutečnost, že jsou i lepší prezentátoři, že některé pozitivně zmíněné společnosti jsou ve skutečnosti dost negativní i to, že nerozdával hotová řešení jako večerníček pohádky je pro mě zcela nepodstatné." Petr Macháček, Danone Nutricia
Svou cestu k pečení charismatických značek zaměstnavatelů jsem "hledal" 15 let. Vedl jsem a spoluvlastnil největší české kalendářové nakladatelství, spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, abych nakonec zjistil, že mým po-voláním jsou značky zaměstnavatelů a mé místo je u pekařské pece v BrandBakers. Věnuji se především tvorbě BrandBooků, tedy značkových strategií, a hledám pro pekaře nové výzvy. Pracovní aktivity prokládám rodinou a vychutnáváním života. Někteří o mně říkají, že jsem nenapravitelný gurmán.
Prezentace: Na cestě k přitažlivé značce zaměstnavatele
Prezentace: Nábor zaměstnanců jako obchod a marketing
Employer Branding není disciplína pro HR
Kdo obstojí na novém trhu práce?
Aktuální trendy HR marketingu v ČR pro rok 2015 (2. ročník)
Nábor se mění v přitahování. Budujte vztahy!
Rovnice přitažlivé náborové komunikace – 1. díl
Všechny firmy chtějí mít skvělé zaměstnance – schopné a talentované lidi, kteří kopou za svou firmu…
Číst víceBudování značky je plavbou na rozbouřeném moři. Chce to mít plán a jasný cíl. Chce to mít BrandBook.
Číst víceDalšími řečníky, kteří nás při nedávné konferenci Employer Branding Experience 2017 inspirovali,…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.