Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Nábor se mění v přitahování / EMPLOYER BRANDING WORKSHOP

Že nás čeká nový pracovní trh, není žádná novinka. Na trhu práce bude v následujících letech výrazně méně ekonomicky aktivních lidí, budou ho utvářet noví kandidáti s jinými preferencemi (zástupci generace Y), v náborové komunikaci se prosadí nové komunikační technologie a nástroje (po-ma-lin-ku se vždy dostávají z marketingu do HR komunikace), na trhu bude nová konkurence "moderních" zaměstnavatelů nabízejících flexibilní pracovní úvazky apod. 

Na novém pracovním trhu, se podle mého názoru, nábor změní v přitahování (Recruitment =>>> Attractment), ve kterém budou hrát prim prostředky k budování vztahů, jak se současnými zaměstnanci tak s kandidiáty, svět, ve kterém bude vítězit strategie pull nad strategií push. Nabídka bude v rukách kandidátů, nikoli společností jako tomu bylo dosud. Dramatická změna, že ano?

Tomáš Baťa říkal: "Chcete-li dosáhnout věcí, kterých jste ještě nikdy nedosáhli, musíte začít dělat věci, které jste ještě nikdy nedělali." A jednou z takových nových "věcí" pro získávání zaměstnanců je koncept značky zaměstnavatele.

S čím Vás na workshopu seznámím?

  • Co to vlastně je značka zaměstnavatele
  • Proč se pustit do budování zaměstnavatelské značky
  • Jak si obhájit investici před finančním či generálním ředitelem
  • Co zmůže a na co je krátká
  • Jaké ingredience a tým budete potřebovat
  • Jak se peče - nahlédneme do jednotlivých kroků projektu
  • Nejlepšími příklady ze světa náborové komunikace

Jaká cvičení jsem pro Vás připravil?

  • Identifikujeme - proč vaše společnost existuje, proč máte své místo na slunci,
  • Popíšeme - jaká jste firma, jakou máte firemní kulturu, jaký máte styl vedení lidí, možnosti vzdělávání, podpory růstu vašich zaměstnanců, jaká máte nepsaná pravidla (žité firemní hodnoty), jaké máte akce a rituály, v jakém prostředí pracujete... a
  • Zjistíme - co zaměstnancům nabízíte, proč by k vám měl jít někdo pracovat.

S čím budete odcházet?

  • Budete rozumět přínosům zaměstnavatelské značky
  • Budete mít střelivo pro vybojování si rozpočtu
  • Budete vědět, co to značka zaměstnavatele je, co umí a co ne
  • Budete chápat, jaké ingredience budete potřebovat
  • Budete znát postup, jak se značka peče
  • Budete si umět představit, jak to může vypadat "na konci"

Kdy a kde se workshopy konají?

  • Praha - úterý 13.10.2015 (OBSAZENO) / Pekárna BrandBakers, Anny Letenské 7, Praha 2, [zobrazit na mapě]
  • Bratislava - středa 4.11.2015 / Maxman Consultants, Gajova 4, Bratislava, [zobrazit na mapě]
  • NOVÝ TERMÍN V PRAZE 24. 11. / Pekárna BrandBakers, Anny Letenské 7, Praha 2, [zobrazit na mapě]

Začínáme vždy v 9.00 a končíme kolem 16.30. Snídaně je připravena od 8.30. 

Bratislavský workshop pořádáme ve spolupráci a na půdě našich přátel ze společnosti Maxman Consultants, kteří pořádají mimo jiné konferenci HRLeaders a bezplatný manažerský vzdělávací program pro studenty Maxman University.

Jak se přihlásit a kolik si připravit?

Cena workshopu v Praze činí 8 900 Kč (do konce října 7 500 Kč), vždy bez DPH. Cena workshopu v Bratislavě činí 189 EUR (bez DPH). 

Místo si prosím rezervujte u Lucie na lucie.stoberova@brandbakers.cz nebo ji zavolejte na +420 734 259 340. 

Kapacita workshopu je 10 účastníků, protože jde především o to, abyste si skutečně něco odnesli. Na přestávky, kávu, croissanty a společný oběd myslím také :) Těším se na vás!

Program workshopu je postaven tak, abyste si z něj odnesli tipy a postupy, které můžete hned druhý den začít používat a stát se úspěšnejším HR marketérem. Žádnou atomovou vědu ode mě nečekejte.

Co o workshopu říkají účastníci?

"Nedokážu si nic, co by se dalo zlepšit, nyní představit: pan Hovorka má již v této oblasti velké zkušenosti a to důležité: věnuje se tomu, co dává smysl, a k tomu charisma moderátora. Dokázal nás rozmluvit, ukázal nám možnosti, směr a zejména nás přinutil se zamyslet nad naší HR Mktg strategií, o tom, co vlastně jsme jako firma, co nabízíme vs. jací bychom měli být a na co bychom se při získávání i udržování zákazníků-zaměstnanců měli zaměřit." Barbora Hercíková, Hubert Stüken

"Zajímavě podané od pana Hovorky. Dle jeho výkladu se jednoznačně jedná o zkušeného profesionála, který se opírá o poznatky a zkušenosti z praxe. Hned po odjezdu jsem začal aktivně oslovovat možné uchazeče a držím se základních tří bodů, které představil pan Hovorka, když mluvil o důvodech nástupu do firmy. Jak zaujmout :-) Děkuji...funguje :-)" Zdeněk Stránecký, Swiss Life Select

"Já jsem z workshopu nadšený - obsahově mě tohle téma opravdu zajímá a pan Hovorka na mě udělal 100% dobrý dojem. Podle mě jde za něčím, co cítí jako obecně správné, zaměřuje se na smysluplnost/selký rozum a to, co dělá, má šanci nejenom ho uživit, ale i více kultivovat celý trh - prostě takhle mě to fakt oslovuje. A skutečnost, že jsou i lepší prezentátoři, že některé pozitivně zmíněné společnosti jsou ve skutečnosti dost negativní i to, že nerozdával hotová řešení jako večerníček pohádky je pro mě zcela nepodstatné." Petr Macháček, Danone Nutricia

Kdo jsem?

Svou cestu k pečení charismatických značek zaměstnavatelů jsem "hledal" 15 let. Vedl jsem a spoluvlastnil největší české kalendářové nakladatelství, spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, abych nakonec zjistil, že mým po-voláním jsou značky zaměstnavatelů a mé místo je u pekařské pece v BrandBakers. Věnuji se především tvorbě BrandBooků, tedy značkových strategií, a hledám pro pekaře nové výzvy. Pracovní aktivity prokládám rodinou a vychutnáváním života. Někteří o mně říkají, že jsem nenapravitelný gurmán.

Dále si k tématu můžete prohlédnout nebo přečíst:

Prezentace: Na cestě k přitažlivé značce zaměstnavatele

Prezentace: Nábor zaměstnanců jako obchod a marketing

Náboru odzvonilo

Employer Branding není disciplína pro HR

Kdo obstojí na novém trhu práce?

Aktuální trendy HR marketingu v ČR pro rok 2015 (2. ročník)

Nábor se mění v přitahování. Budujte vztahy!

Rovnice přitažlivé náborové komunikace – 1. díl

Jaké to bylo minulý rok?

 

  

 

Dostávejte naše nejlepší články každý měsíc do e-mailu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.