Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Nábor se mění v přitahování / EMPLOYER BRANDING WORKSHOP

Že nás čeká nový pracovní trh, není žádná novinka. Na trhu práce bude v následujících letech výrazně méně ekonomicky aktivních lidí, budou ho utvářet noví kandidáti s jinými preferencemi (zástupci generace Y), v náborové komunikaci se prosadí nové komunikační technologie a nástroje (po-ma-lin-ku se vždy dostávají z marketingu do HR komunikace), na trhu bude nová konkurence "moderních" zaměstnavatelů nabízejících flexibilní pracovní úvazky apod. 

Na novém pracovním trhu, se podle mého názoru, nábor změní v přitahování (Recruitment =>>> Attractment), ve kterém budou hrát prim prostředky k budování vztahů, jak se současnými zaměstnanci tak s kandidiáty, svět, ve kterém bude vítězit strategie pull nad strategií push. Nabídka bude v rukách kandidátů, nikoli společností jako tomu bylo dosud. Dramatická změna, že ano?

Tomáš Baťa říkal: "Chcete-li dosáhnout věcí, kterých jste ještě nikdy nedosáhli, musíte začít dělat věci, které jste ještě nikdy nedělali." A jednou z takových nových "věcí" pro získávání zaměstnanců je koncept značky zaměstnavatele.

S čím Vás na workshopu seznámím?

  • Co to vlastně je značka zaměstnavatele
  • Proč se pustit do budování zaměstnavatelské značky
  • Jak si obhájit investici před finančním či generálním ředitelem
  • Co zmůže a na co je krátká
  • Jaké ingredience a tým budete potřebovat
  • Jak se peče - nahlédneme do jednotlivých kroků projektu
  • Nejlepšími příklady ze světa náborové komunikace

Jaká cvičení jsem pro Vás připravil?

  • Identifikujeme - proč vaše společnost existuje, proč máte své místo na slunci,
  • Popíšeme - jaká jste firma, jakou máte firemní kulturu, jaký máte styl vedení lidí, možnosti vzdělávání, podpory růstu vašich zaměstnanců, jaká máte nepsaná pravidla (žité firemní hodnoty), jaké máte akce a rituály, v jakém prostředí pracujete... a
  • Zjistíme - co zaměstnancům nabízíte, proč by k vám měl jít někdo pracovat.

S čím budete odcházet?

  • Budete rozumět přínosům zaměstnavatelské značky
  • Budete mít střelivo pro vybojování si rozpočtu
  • Budete vědět, co to značka zaměstnavatele je, co umí a co ne
  • Budete chápat, jaké ingredience budete potřebovat
  • Budete znát postup, jak se značka peče
  • Budete si umět představit, jak to může vypadat "na konci"

Kdy a kde se workshopy konají?

  • Praha - úterý 13.10.2015 (OBSAZENO) / Pekárna BrandBakers, Anny Letenské 7, Praha 2, [zobrazit na mapě]
  • Bratislava - středa 4.11.2015 / Maxman Consultants, Gajova 4, Bratislava, [zobrazit na mapě]
  • NOVÝ TERMÍN V PRAZE 24. 11. / Pekárna BrandBakers, Anny Letenské 7, Praha 2, [zobrazit na mapě]

Začínáme vždy v 9.00 a končíme kolem 16.30. Snídaně je připravena od 8.30. 

Bratislavský workshop pořádáme ve spolupráci a na půdě našich přátel ze společnosti Maxman Consultants, kteří pořádají mimo jiné konferenci HRLeaders a bezplatný manažerský vzdělávací program pro studenty Maxman University.

Jak se přihlásit a kolik si připravit?

Cena workshopu v Praze činí 8 900 Kč (do konce října 7 500 Kč), vždy bez DPH. Cena workshopu v Bratislavě činí 189 EUR (bez DPH). 

Místo si prosím rezervujte u Lucie na lucie.stoberova@brandbakers.cz nebo ji zavolejte na +420 734 259 340. 

Kapacita workshopu je 10 účastníků, protože jde především o to, abyste si skutečně něco odnesli. Na přestávky, kávu, croissanty a společný oběd myslím také :) Těším se na vás!

Program workshopu je postaven tak, abyste si z něj odnesli tipy a postupy, které můžete hned druhý den začít používat a stát se úspěšnejším HR marketérem. Žádnou atomovou vědu ode mě nečekejte.

Co o workshopu říkají účastníci?

"Nedokážu si nic, co by se dalo zlepšit, nyní představit: pan Hovorka má již v této oblasti velké zkušenosti a to důležité: věnuje se tomu, co dává smysl, a k tomu charisma moderátora. Dokázal nás rozmluvit, ukázal nám možnosti, směr a zejména nás přinutil se zamyslet nad naší HR Mktg strategií, o tom, co vlastně jsme jako firma, co nabízíme vs. jací bychom měli být a na co bychom se při získávání i udržování zákazníků-zaměstnanců měli zaměřit." Barbora Hercíková, Hubert Stüken

"Zajímavě podané od pana Hovorky. Dle jeho výkladu se jednoznačně jedná o zkušeného profesionála, který se opírá o poznatky a zkušenosti z praxe. Hned po odjezdu jsem začal aktivně oslovovat možné uchazeče a držím se základních tří bodů, které představil pan Hovorka, když mluvil o důvodech nástupu do firmy. Jak zaujmout :-) Děkuji...funguje :-)" Zdeněk Stránecký, Swiss Life Select

"Já jsem z workshopu nadšený - obsahově mě tohle téma opravdu zajímá a pan Hovorka na mě udělal 100% dobrý dojem. Podle mě jde za něčím, co cítí jako obecně správné, zaměřuje se na smysluplnost/selký rozum a to, co dělá, má šanci nejenom ho uživit, ale i více kultivovat celý trh - prostě takhle mě to fakt oslovuje. A skutečnost, že jsou i lepší prezentátoři, že některé pozitivně zmíněné společnosti jsou ve skutečnosti dost negativní i to, že nerozdával hotová řešení jako večerníček pohádky je pro mě zcela nepodstatné." Petr Macháček, Danone Nutricia

Kdo jsem?

Svou cestu k pečení charismatických značek zaměstnavatelů jsem "hledal" 15 let. Vedl jsem a spoluvlastnil největší české kalendářové nakladatelství, spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, abych nakonec zjistil, že mým po-voláním jsou značky zaměstnavatelů a mé místo je u pekařské pece v BrandBakers. Věnuji se především tvorbě BrandBooků, tedy značkových strategií, a hledám pro pekaře nové výzvy. Pracovní aktivity prokládám rodinou a vychutnáváním života. Někteří o mně říkají, že jsem nenapravitelný gurmán.

Dále si k tématu můžete prohlédnout nebo přečíst:

Prezentace: Na cestě k přitažlivé značce zaměstnavatele

Prezentace: Nábor zaměstnanců jako obchod a marketing

Náboru odzvonilo

Employer Branding není disciplína pro HR

Kdo obstojí na novém trhu práce?

Aktuální trendy HR marketingu v ČR pro rok 2015 (2. ročník)

Nábor se mění v přitahování. Budujte vztahy!

Rovnice přitažlivé náborové komunikace – 1. díl

Jaké to bylo minulý rok?

 

  

 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.