Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Interní branding namísto cukru a biče - celodenní Workshop

Připravili jsme pro Vás celodenní Workshop, na kterém získáte inspiraci, rady a tipy, jak dělat interní branding se skutečným přínosem.

Co se dozvíte?
Jak přitahovat ty správné lidi (efektivní nábor a snižování fluktuace zaměstnanců)
Jak zajistit opravdovou angažovanost zaměstnanců (vedení lidí prostřednictvím značky)
Jak zajistit, aby vaši zaměstnanci předávali zákazníkovi ten správný zážitek (hodnoty a esence značky zakořeněné v myšlení a chování vašich zaměstnanců)
Jak zavádět a žít firemní hodnoty
(budování soudržnosti a podpora týmové spolupráce)

Navrch přidáme praktické příklady a příběhy z Ambiente, Starbucks a dalších firem, ve kterých lidi spojuje značka.

Jaký je program / témata?

  1. Význam značky v personalistice, přínosy a způsoby měření výsledků
  2. Definice, komponenty a proces budování značky
  3. Značka jako součást každodenní práce personalisty
  4. Cvičení zaměřená na designování značkového zážitku zaměstnance v konkrétních kontaktních místech
  5. Implementace, sdílení a naplňování hodnot značky / firmy

Kdo workshop povede?
Hana Smítalová
se více než 12 let věnuje oblasti HR. Své zkušenosti nejdříve 10 let sbírala na pozici HR manažerky a ředitelky pro korporátní společnosti v oblasti zákaznického servisu a bankovnictví, aby se potom této oblasti mohla věnovat jen tak pro radost “na volné noze”. Svým klientům pomáhá v oblasti náboru, tréninku, rozvoje zaměstnanců, interní komunikace a nastavování firemních hodnot a pravidel hry; v minulých letech se podílela na několika zahraničních projektech jako HR expert EU.

David Šimák
je poradcem v oblasti brand a user experience.
Přes krátkou praxi v IT se dostal do světa reklamy, kde se postupně vypracoval z pozice copywritera (Men on the Moon, TBWA) do funkce Strategic Plannera (Thamesdown CZ). Působil i jako redaktor týdeníku Marketing & Media. V současnosti se zabývá přenosem brand values do uživatelské zkušenosti a spotřebitelskými trendy.

Petr Hovorka
je v BrandBakers společníkem a zároveň působí jako poradce v oblasti budování značek, rozvoje businessu a interní komunikace. 13 let vedl nakladatelství, byl spoluzakladatelem agentury specializované na interní komunikaci.

Kdy a kde se workshop uskuteční?
Termín: 30. 7. 2013
Čas: 9,00 – 16,00
Místo: BrandBakers, Nad Rokoskou 2a, 182 00 Praha 8 – Libeň

Kolik workshop stojí?
7.900 Kč + DPH

Jak se zaregistrovat?
e-malem na petr.hovorka@brandbakers.cz

Něco důležitého na závěr?
Ano. Kapacita workshopu je max. 10 účastníků. Jde nám totiž o to, abyste si skutečně něco odnesli.

 

 

 
A i tahle visualizace je jedním z výstupů celodenního workshopu:

Dostávejte naše nejlepší články každý měsíc do e-mailu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.