Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

10 zářezů BrandBakers v roce 2014

Pro nás pekaře to byl nepochybně rok zlomový. Věrni moudrosti Tomáše Bati, jsme mnohé dobré opustili, abychom vybojovali lepší. Především jsme opustili svět produktových značek, abychom se soustředili pouze na značky zaměstnavatelské. Měřeno našim pocitem z dobře odvedené práce, můžeme říci - vyplatilo se. Úzká specializace nám přináší nové příležitosti a především čím dál tím lepší výsledky.

Opustili jsme také naši první pekárnu ve čtvrti Pelc-Tyrolka, abychom se ještě více sblížili s kolegy Idealisty, značkovými mágy, se kterými nyní sdílíme kanceláře. Také jsme chtěli být dostupnější pro naše klienty. Přece jenom Vinohrady jsou Vinohrady.

Jak to tedy s námi v roce 2014 bylo?

  • Dokončili jsme velký projekt značky zaměstnavatele pro společnost Danone Nutricia. Na začátku tohoto roku budou spuštěny kompletně nové www stránky společnosti, nejen část kariéra. Texty jsou dílem Jirky Landy a podle mě se fakt povedly.

                                                    

 

  • Oslavili jsme dokončení interního brandingu společnosti isifa Image Service, pro kterou jsme pracovali šest měsíců. V tomto případě byl projekt značky takovou psycho-terapií, jak říká majitel a šéf společnosti Georg Hodek.

                                                                     

  • Udělali jsme svého druhu první výzkum trendů HR marketingu v České republice, kterého se zúčastnilo 101 HR manažerů. Již pracujeme na přípravě druhého ročníku, který spustíme na začátku února. 

                                 

 

  • Posílili jsme tým o Kláru Thielovou, která se rovnýma nohama zapojila do projektu přípravy náborové komunikace pro společnost Greiner. Klára je naše spojka s klienty, milá brňačka, projektový člověk par excellence.

                                                             

  • Stali jsme se stabilním dodavatelem náborové komunikace jedné společnosti z velké čtyřky a vytvořili celou řadu komunikačních prostředků cílených výhradně na studenty a absolventy vysokých škol. Svými zkušenostmi a nápady pomáháme naplňovat Talent Acquisition strategii. 

                                                        

  • Získali jsme komplexní zakázku na vybudování značky zaměstnavatele a náborovou komunikaci cílenou na studenty vysokých škol. Na začátku roku budeme pracovat především pro automotive společnost Faurecia. Správná výzva do začátku nového roku. 

                                                              ​

  • Přivítali jsme přes 60 účastníků na našich 8 otevřených workshopech v Praze a Brně. Kromě toho jsme zvládli další tři workshopy na míru klientů. Je úžasné, kolik jsme touto cestou poznali skvělých personalistů!

               

                                   

                                 

  • Změnili jsme adresu. Ze startupové kanceláře ve čtvrti Pelc-Tyrolka jsme naši pekárnu přemístili na prestižní Vinohrady. Kanceláře sdílíme s Idealisty, kteří nám kryjí záda především v oblasti výzkumů a značkových strategií. 

             

Těšíme se, co nám nový rok 2015 přinese. A hlavně se těšíme na vás, naše fanoušky, kteří čtou naše články a pomáhají nám šířit naše myšlenky. Přejeme vám úspěšný rok a ať vám chutná!

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.