CEOs na sociálních sítích
Důležitý, avšak často, nedoceněný střípek v mozaice budování zaměstnavatelské značky.
Číst víceO tom, že americká UPS svou nejen náborovou komunikaci umí, jsme se v minulosti přesvědčili již několikrát. V jednom z našich starších článků jsme vám představili jejich skvělá náborová videa na microsite maddasch.net.
A nyní, v předvánočním čase, spustila UPS další skvělou kampaň s názvem „Your wishes delivered“, tedy „Vaše přání doručena“. Nejedná se o vysloveně náborovou kampaň a to je vlastně dobře, protože oslovuje oba tábory – zákazníky i potenciální zaměstnance. A oslovuje je způsobem, kterému lze, zejména v čase předvánočním, jen těžko odolat.
Obsah stránky wishesdelivered.ups.com určitě doporučuji prohlédnout. Stojí vážně za to.
Mým favoritem je příběh malého kluka, který dostal svůj první UPS náklaďák, se kterým může rozvážet dárky svým sousedům.
A který příběh splněných přání zaujal nejvíc vás?
Poslání, resp. vyšší přínos existence firmy, jsou osvědčeným elementárním obsahem komunikace. Od nepaměti platí, že firmy, které své poslání umí jasně a atraktivně formulovat a komunikovat svému publiku, získávají, minimálně na poli marketingu a HR, oproti ostatním navrch. No řekněte sami: Nedostali jste chuť objednat si u UPS doručení balíčku nebo zkusit v příštím roce své štěstí jako řidič náklaďáku, který balíčky rozváží?
Přeji vám klidné Vánoce a mnoho „Doručených přání“.
Dále si přečtěte
2) Ambasadoři značky Ambiente - rozhovor s Hankou Smítalovou
Důležitý, avšak často, nedoceněný střípek v mozaice budování zaměstnavatelské značky.
Číst víceVšechny firmy chtějí mít skvělé zaměstnance – schopné a talentované lidi, kteří kopou za svou firmu…
Číst víceŘíká se, že všechno zlé je pro něco dobré. Co bychom si tedy měli odnést z aktuální koronavirové…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.