Autor: Jiří Landa Akce 28. 4. 2020

Vánoční lekce od UPS chytne za srdce

O tom, že americká UPS svou nejen náborovou komunikaci umí, jsme se v minulosti přesvědčili již několikrát. V jednom z našich starších článků jsme vám představili jejich skvělá náborová videa na microsite maddasch.net.

A nyní, v předvánočním čase, spustila UPS další skvělou kampaň s názvem „Your wishes delivered“, tedy „Vaše přání doručena“. Nejedná se o vysloveně náborovou kampaň a to je vlastně dobře, protože oslovuje oba tábory – zákazníky i potenciální zaměstnance. A oslovuje je způsobem, kterému lze, zejména v čase předvánočním, jen těžko odolat.

Obsah stránky wishesdelivered.ups.com určitě doporučuji prohlédnout. Stojí vážně za to.

Mým favoritem je příběh malého kluka, který dostal svůj první UPS náklaďák, se kterým může rozvážet dárky svým sousedům. 

A který příběh splněných přání zaujal nejvíc vás?

Poslání, resp. vyšší přínos existence firmy, jsou osvědčeným elementárním obsahem komunikace. Od nepaměti platí, že firmy, které své poslání umí jasně a atraktivně formulovat a komunikovat svému publiku, získávají, minimálně na poli marketingu a HR, oproti ostatním navrch. No řekněte sami: Nedostali jste chuť objednat si u UPS doručení balíčku nebo zkusit v příštím roce své štěstí jako řidič náklaďáku, který balíčky rozváží?

Přeji vám klidné Vánoce a mnoho „Doručených přání“.

Dále si přečtěte

1) Značka není pro každého

2) Ambasadoři značky Ambiente - rozhovor s Hankou Smítalovou

3) Prolomte ledy obsahem

4) Optiscont a jeho život podle BrandBooku

5) Jak jsme pomáhali iCabrio na svět

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.