Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Poslání: základ náborové komunikace

Ve většině případů poslání společností (shrnutí důvodů proč společnost existuje, v co věří, proč by se o ni měl někdo zajímat..) je napsáno tak, že oslovuje "pouze" zákazníky a partnery. A to je podle mého názoru, z pohledu náboru, nevyužitá příležitost :) Příležitost, jak oslovit kandidáty na pracovním trhu. Jednoduše do poslání přidejte informace o tom, co dělá vaší společnost skvělým pracovním místem, v čem jste jako zaměstnavatel jedineční (vaše EVP, Employer Value Proposition, máte-li), která firemní hodnota charakterizuje vaši firemní kulturu nejlépe. A na závěr můžete také přidat call-to-action větu.

Pár příkladů pro inspiraci:

originál: "My jsme Kofola. S nadšením usilujeme o to, co je v životě opravdu důležité: milovat, žít zdravě a stále hledat nové cesty."

x

pro nábor: "Společně s nadšenými inovátory, bojovníky za lepší pití, lidmi, kteří se neustále učí, usilujeme o to, co je v životě opravdu důležité: milovat, žít zdravě a stále hledat nové cesty. My jsme Kofola. Přidáš se?"

 

originál: "Zentiva, společnost skupiny Sanofi, je mezinárodním lídrem, který vyvíjí, vyrábí a distribuuje cenově dostupné generické léky pro zlepšení a prodloužení života stále většího počtu pacientů ve více zemích."

x

pro nábor: "Spojujeme vyzrálé osobnosti, týmové hráče, kteří upřednostňují přínos týmu a společnosti nad svými osobními ambicemi. Jsme Zentiva, společnost skupiny Sanofi, mezinárodním lídr, který vyvíjí, vyrábí a distribuuje cenově dostupné generické léky pro zlepšení a prodloužení života stále většího počtu pacientů ve více zemích."

 

originál: "Posláním společnosti Google je uspořádat informace z celého světa tak, aby byly všeobecně přístupné a užitečné."

x

pro nábor: "Jsi-li bedna, hlava, génius :), geek, co umí komunikovat a pracovat v týmu, eager, co chce vědět pořád více a žádné řešení mu není dost dobré, přidej se k nám. Uspořádáváme informace z celého světa tak, aby byly všeobecně přístupné a užitečné. Jsme Google."

 

Co vy na to? Máte poslání, které se dá takto jednoduše doplnit a začít používat ve vaší náborové komunikaci?

Dále si přečtěte: 

1) Sedmero tipů na lepší náborový inzerát

2) Zážitek nade vše

3) Jak jsem k sobě hledal markeťáka

4) You are my first, my last, my  everything

5) Skvělý kariérní web za jediný den

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.