Má vůbec smysl inzerovat volné pozice?
Úkolem náboru odjakživa bylo zajistit správné lidi pro konkrétní pozice. A tak firmy inzerují volné…
Číst víceSvůj úspěch stavěli (a stále staví) především na svém inovativním způsobu prodeje dioptrických brýlí. Díky jednoduchému procesu a minimalizaci režijních nákladů šetří čas a peníze zákazníků. Jejich samoobslužné prodejní panely s brýlemi byly nainstalovány již v řadě očních ordinací po celé ČR a další postupně přibývají.
Našim původním zadáním bylo předělat design prodejního Optiscont panelu a několika tiskovin. Postupně jsme se s klientem dostali k tomu, že je potřeba definovat samotnou značku a teprve poté se pustit do designu, který by měl přenášet lidem hodnoty a esenci značky.
Nejprve jsme Optiscont detailně poznali. Zjistili jsme, co stálo na jeho počátku, proč firma vlastně vznikla, jaké klíčové hodnoty přináší zákazníkovi, na čem staví a může stavět svou jedinečnost, poznali jsme business model a proces prodeje brýlí z pohledu zákazníka. Následně jsme vytvořili jednoduchý BrandBook, bibli Optiscontu, která definuje DNA značky, její základní charakteristiky, tedy osobnost, příslib a esenci, klíčové body kontaktu značky se zákazníkem a optimální značkový zážitek pro každý z nich.
Poté jsme začali BrandBook uvádět v život. Předělali jsme logo, vytvořili claim, napsali příběh značky a její stručné představení, navrhli design prodejního panelu, pouzdra na brýle, poštovní krabičky, základních korporátních tiskovin. Postupně přetváříme každý z klíčových bodů kontaktu značky se zákazníkem podle pravidel BrandBooku.
Optiscont má nyní svou značku přesně definovanou, ví co je zač, co, proč a pro koho dělá. Nyní má svou klíčovou strategii. Tím, že zejména hodnoty a esenci značky postupně přenášíme do každého z míst kontaktu se zákazníkem, se stává Optiscont ve svém konání a komunikaci srozumitelnějším a konzistentnějším. Lidé lépe rozumí tomu, co je zač.
Dále si můžete přečíst:
Reklama vs. Branding aneb zůstat při zemi se vyplácí
Úkolem náboru odjakživa bylo zajistit správné lidi pro konkrétní pozice. A tak firmy inzerují volné…
Číst víceNečekejte až vyděláte první milión, aby jste udělali něco pro druhé. Jestli se můžete o něco…
Číst víceAneb jak v JYSK naplňují KPI 80 % vedoucích z vlastních řad.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.