Employer branding guru v Bratislavě!
Mezinárodní seminář s Brettem Minchingtonem, který se s vámi podělí o své praktické poznatky z…
Číst víceWow, direktivní finanční parametry jako "cost-per-hire" nebo "cost-per-candidate" se umístily na chvostu. S výjimkou návštěvnosti kariérních stránek, která se dobře měří, jsou angažovanost a kvalita nových lidí v popředí zájmu. Wow proto, že přece jenom se tyto parametry obtížněji měří oproti čistě finančním parametrům (rozhodně na delší časové ose). V konečném důsledky však, podle mých zkušeností, přinášejí to, o co jde: lepší (i finanční) výkony společností dosahované s lidmi, kteří více sami chtějí a kteří ve společnostech také zůstávají déle.
Vybíráme pouze pár zajímavých zjištění z přiložené prezentace výsledků, které respondenti výzkumu uvedli:
Celá prezentace zde:
Dále si přečtěte:
1) Současnost a budoucnost značky zaměstnavatele
2) Značka zaměstnavatele v plné nahotě
3) Kvalitní kandidáty přilákáte značkou, které budou věřit
Mezinárodní seminář s Brettem Minchingtonem, který se s vámi podělí o své praktické poznatky z…
Číst víceJaký je vztah mezi srozumitelností organizace a mírou angažovanosti jejích zaměstnanců? Jakou roli…
Číst víceAž půjdu do důchodu, rád bych svým vnoučatům vyprávěl o tom, jak se obchod přerodil v něco více…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.