HR marketing s rozpočtem 0,-?
Dobrý HR markeťák si musí umět poradit s čímkoliv. Mnohdy musí vařit z vody, pracovat s omezenými…
Číst vícePodívali jsme se blíže na výsledky společnosti Peoplefluent, které ukazují, kolik času lidé tráví na kariérních stránkách.
K výsledkům společnost došla pomocí Google Analytics na kariérních stránkách svých zákazníků.
Článek v originále naleznete zde.
Nejvíce lidí navštěvuje kariérní stránky začátkem týdne....
... v době oběda.
Více než z poloviny navštěvují stránky, které ještě před tím nenavštívili....
.... a tráví na nich v průměru:
.. aby získali větší rozhled a více informací, otevřou si v průměru:
...a používají k tomu tyto prohlížeče:
Dále si přečtěte:
Jak používáme LinkedIn při hledání práce?
Dobrý HR markeťák si musí umět poradit s čímkoliv. Mnohdy musí vařit z vody, pracovat s omezenými…
Číst víceV předchozích článcích jsme se zabývali obecně generacemi X-menů a Y-lonů. Jak ale tyto poznatky…
Číst vícePár skvělých po-činů z oblasti firemních kultur a značek zaměstnavatelů, na jednom místě.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.