S managementem a zaměstnanci jsme sestavili strategii pro budování firemní kultury.

Rádi bychom začali budovat svou značku zaměstnavatele a posilovat naši firemní kulturu, přitom se chceme zaměřit na současné zaměstnance. Stálo v emailu od paní ředitelky prešovského závodu automotive společnosti Lear Corporation.

PEČUJÍCÍ PROSTŘEDÍ

Představte si, že přijdete do výrobní firmy, ve které má management lidi na prvním místě. Do globální firmy, která má po světě asi 140 000 zaměstnanců, spoustu předpisů, pravidel a také globální firemní hodnoty v angličtině. A v tom všem chcete, aby práce lidi bavila, aby mohli zůstat lidmi i v práci.

Jako obvykle v těchto případech, sestavili jsme projektový tým složený z mixu zaměstnanců, se kterým jsme postupně na celodenních workshopech zpracovávali jednotlivé okruhy, vyhodnocovali informace získané individuálními rozhovory a dotazníkovým šetřením, hledali řešení pro různé části zaměstnanecké zkušenosti a firemní kultury.

JAKÝ PŘÍNOS SPOLU-PRÁCE MĚLA?

Lear Prešov byl skvělý zaměstnavatel již dávno před námi. Naše spolupráce to jen umocnila. Dokázali jsme pojmenovat, na čem si firma jako zaměstnavatel zakládá, vytvořili jsme promyšlenou strategii pro posilování firemní kultury zaměřené na lidi, zjednodušili jsme firemní hodnoty, aby je management mohl snáze naplňovat, a i dělníci si dokázali představit, co se od nich očekává.

Stáhněte si ebook Firemní hodnoty – jak vyšvihnout firemní hodnoty, které vaši firmu odliší a posílí nebo ebook Employer Branding v ČR / Top 2019 & Trendy 2020, ve kterém najdete hned několik rozhovorů a článků k tématu firemních hodnot.

Zuzana Callant / General Manager

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.