Retailová společnost Grand Vision, která v České republice provozuje síť 59 očních optik pod názvem Grand Optical, si dala za cíl zlepšit spolupráci mezi lidmi na prodejnách a na centrále.
Chtěli začít táhnout za jeden provaz. Zakopat příkop mezi centrálou a jednotlivými prodejnami. Lidé si nerozuměli a to přesto, že vedení firmy, podle svých slov, dělalo co mohlo. Bylo potřeba najít skutečné příčiny nedorozumění a posléze také opatření, které by situaci pomohly změnit.
Uspořádali jsme několik celodenních workshopů s různými skupinami zaměstnanců, mapovali situaci a shromažďovali návrhy změn. Následně jsme všechny zjištění a návrhy zaměstnanců představili managementu. Facilitovali jsme jejich diskusi, na které hledali odpovědi, nacházeli řešení, stanovovali priority, plánovali aktivity a určovali jejich ručitele.
Společně se zaměstnanci a managementem společnosti se nám podařilo vytvořit ucelenou strategii pro posílení spolupráce, která popisovala kroky ve 4 propojených oblastech: strategii, ze které vyplývá srozumitelnost firmy, interní komunikaci, která dokáže strategii k lidem dostat, rozvoji manažerských kompetencí, bez kterých se pečující prostředí vytváří obtížně a odborných znalostech zaměstnanců.
Stáhněte si ebook Budování značky zaměstnavatele uvnitř firmy nebo si přečtěte článek Pečující prostředí a rozvoj manažerů nebo článek Pečující prostředí.
„Není náhoda, že vám do cesty přicházejí lidé, které právě potřebujete. Děje se tak vždy ve správný čas. A přesně tak začala i naše spolupráce se skvělým a sehraným týmem BrandBakers. Propojili jsme naše i jejich nadšení. Společná touha vytvořit firemní kulturu, ve které budeme žít naše hodnoty nás hnala vpřed. BrandBakers nám pomohli upéct strategii v oblasti employer brandingu a ta se postupně začala měnit v realitu. Stále sice máme spoustu práce před sebou, ale díky BrandBakers už konečně víme, jak na to.“
Lenka Lockenbauerová / HR Manager
Vaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.