Jste skvělým zaměstnavatelem? Výborně. Co to ale znamená? Jak oslovit ty správné kandidáty a jak se jim představit? Na to jsme hledali odpovědi v Saint-Gobain Adfors.
V Litomyšli a Hodonicích se skelné vlákno a produkty z něj vyrábí již desítky let. Saint-Gobain Adfors, dříve Vertex, patří mezi fabriky, kterým nejde jen o tabulky a čísla, ale i o lidi. Ty schopné, kteří chtějí, profesně rozvíjí a kariérně posouvá, ostatně řada dnešních manažerů začínala před lety na dělnických pozicích u výrobní linky. Jenže, pokud rostete a chcete mít dostatek motivovaných a schopných lidí, dobrá pověst sama o sobě nestačí. Je potřeba formulovat jasně svou nabídku a předložit ji těm správným lidem, ukázat i těm, kteří práci aktivně nehledají, že jste pro ně zajímavou příležitostí, lepší volbou.
Odpověď na otázku, jakým je firma zaměstnavatelem, znají vždy zaměstnanci. Jejich názory a zkušenosti přinesly důležitou zpětnou vazbu vedení Saint-Gobain Adfors a staly se i základem pro formulaci nabídky a představení zaměstnavatele kandidátům. Intenzivní spolupráce s HR týmem pak pomohla vytvořit strategii, která není jen kusem papíru, ale výčtem konkrétních, v prostředí společnosti realizovatelných, aktivit. Hlavní role samotných zaměstnanců v komunikaci, tedy představení společnosti a její nabídky kandidátům, pak zajistila důvěryhodnost. Lidé zkrátka věří více lidem nežli institucím.
Interní výzkum mezi zaměstnanci, který přinesl managementu odpovědi na to, co lidi ve firmě baví, čeho si cení i co je štve, jak firmu vnímají.
Vaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.